outlook express ontvangt geen mails.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tessaa246

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2010
Ik heb vandaag geprobeerd om in outlook mijn mails binnen te krijgen en heb ik het dus een beetje getest enzo, maar nu heb ik een probleem want ik ontvang geen e-mail. Ik kan ze wel gewoon verzenden. Ik gebruik trouwens Outlook express 6.
Alvast bedankt!

Ja, volgensmij zijn de gegevens gewoon goed ingevuld.
en ik heb het gelezen, maar ik her er volgensmij geen oplossing in kunnen vinden

Ik heb zelf geen outlook meer ivm windows7. Dus je hebt je vooral je gegevens van de pop3 gegevens goed gecontroleerd.
Dan kan ik je even niet verder helpen. Ik heb ook bij bv ziggo gekeken of ze daar ook instellingen van de emailaccount hadden staan maar daar zijn de juiste instellingen ook al weg. Ik weet niet welke provider jij hebt maar je zou daar ook nog op de site kunnen kijken naar emailinstellingen. Ik denk toch dat je ergens een fout hebt gemaakt in je invuloefening.

ik heb het nog een keer nagekeken, maar volgensmij klopt het gewoon.
en ik heb xs4all, maar ik zal nog wel even op die site kijken voor de zekerheid

misschien kan het trouwens ook komen doordat ik op een andere computers ook die e-mailtjes ontvang.
maar weet dan misschien iemand hoe je dat uit kan zetten bij die andere computer want ik heb daar
volgensmij geen account? Ik kan daar ook geen mailtjes versturen maar wel ontvangen. En op deze
computer kan ik wel versturen maar niet ontvangen.

een rare toestand. Als je daar klant bent zou ik ze even bellen. Lopen ze even met de de zaken door en hebben ze misschien het probleem zo getackeld. Je moet waarschijnlijk een kopie op de server laten staan om ook op de andere computer mailtjes te ontvangen. Dat kun je regelen bij outlook opties.

misschien heb ik het nu, hij zegt nu oppeens dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet geaccepteerd worden.
Volgensmij heb ik deze gewoon goed ingevuld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan