outlook express op de taakbalk

• Onderwerp starter Onderwerp starter pja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pja

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2002
Is het mogelijk om OE op de 'achtergrond' te laten meedraaien ? Ik bedoel dat het icoontje rechtsonder op de taakbalk terechtkomt en een envelopje weergeeft als er mail is.
Ik wil niet elke keer het programma op zich te hoeven opstarten.

Mocht iemand me kunnen helpen dan hoor ik het graag.

PJA

Je bent mij even kwijt,als je OE opgestart hebt en dan minimalliseert is heb toch hetzelde!OE draait dan op de achtergrond mee,en als er mail binnen komt zie je dat meteen?

Ik wil dus niet zelf op het OE icoontje te hoeven drukken, is het zo wellicht duidelijk.

:D nee sorry,dan kom ik er op uit dat je Outlook niet moet Minimalliseren en op moet laten staan!en het programma waar je dan mee bezig bent moet Minimalliseren...........maar misschien iemand anders het wel begrijpt:D

Ik begrijp er geloof ik ook niks van maar doe een poging.
Als je inderdaad eenmaal OE hebt opgestart en je minimaliseert hem dan staat er niks in je taakbalk maar op het moment dat er een mail binnenkomt krijg je een toontje te horen en komt er een envelopje te staan en dat is toch wat je wil?????

Hoi,

In Outlook (2003) kan je inderdaad regelen, dat er alleen een icoon in de systemtray staat + een envelopje als er nieuwe berichten binnenkomen.
Met OE kan dat niet.
Het automatisch opstarten kan je regelen, door OE in de map 'Opstarten' te plaatsen. Deze opent dan echter niet 'verkleind' maar schermvullend.

Met OE kan dat niet.

Gaat dus wel, zoek maar op Google met de woorden "Outlook" en "hide"
Er bestaan 2 versies, 1 voor Outlook Express en 1 voor Microsoft Outlook.
Dus de juiste kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan