Ik gebruik webmail, dat is wel zo handig. Maar als ik nu outlook express wil gebruiken? Twee computers zitten achter een modem/router, de pc die boven staat heeft outlook express met provider Planet.nl. Beneden wil ik dat b.v. ook, maar hoe?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gebruik je precies de zelfde inlog gegevens als de pc die boven staat.Geplaatst door brbr
Ik gebruik webmail, dat is wel zo handig. Maar als ik nu outlook express wil gebruiken? Twee computers zitten achter een modem/router, de pc die boven staat heeft outlook express met provider Planet.nl. Beneden wil ik dat b.v. ook, maar hoe?
Geplaatst door Admin_Frisian
Nadeel is wel dat als je eenmaal je post hebt opgehaald met de pc beneden (of andersom) je niet nog eens een keer je post kunt ophalen bij de pc boven.
Post die je ophaalt hebt blijft op desbetreffende pc staan.
Super, ga ik ook stiekem zo instellen.Geplaatst door Tanja1968
Kleine correctieDit kan wel als je, wat Elisa ook al vermeldde, een vinkje neerzet dat de berichten op de server moeten blijven staan. Zo krijg je op beide pc's de mail van hetzelfde account binnen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.