Outlook Express opnieuw instellen bij Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik_313

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Berichten
9
Afijn, heb ik weer:

Ik had een oude computer en nu een nieuwe computer, maar ik mail zeg maar nogal vaak en heb daarom ook in mijn oude computer zo'n 2000 e-mails staan. Nu is het probleem dat ik deze wou overzetten naar de nieuwe, maar dit niet lukt met de wizard bestanden overzetten (beide computers hebben immers windows XP). Ik heb daarom het op de oude manier gedaan zoals ik vaker e-mails over heb gezet, nl. in de map Documents and Setting on mijn gebruikersnaam zoeken bij Local Settings (verborgen map) en dan bij Identities\Microsoft\Outlook Express gekeken en daarin stond dan een map met daarin alle mappen die zijn aangemaakt (meestal zijn dit alleen postvak in, uit enz.) en deze .dbx bestanden zette ik dan gewoon over naar dezelfde map op de nieuwe computer. Nu heb ik op de oude computer veel mappen aangemaakt en is mijn adresboek aardig vol. Toch had ik de bestanden overgezet maar na 2 dagen kreeg ik een foutmelding en al mijn e-mails waren in 1x verwijderd (dus de nieuwe ben ik al kwijt). Het enige dat ik kan bedenken is dat mijn adresboek niet meegekopieerd was, maar verder had ik echt alles gekopieerd! Is mijn versie van Outlook Express nou gewoon kapot of doe ik iets fout? Is er ook nog een andere (veiligere) manier om deze e-mails te kopieren?!?

Alvast bedankt,

David.
 
hoe je mail terug kan halen weet ik ook niet ,maar in de toekomst weet ik raad

extra-acound-eigeschappen- geavanceerd
daar heb je de opties
*van seververwijderen na ...dagen
*na server verwijderen na verwijderen uit verwijderde items

op die manier doe ik het altijd dan ben je zeker
 
Gebruik auto-archief op het oude systeem,
zet deze op een disk en laadt deze in het nieuwe...


Gr.Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan