outlook EXPRESS probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
heb probleem als ik in outlook express een mailtje krijg
met een link naar een pagina in internet exployer dan opent internet exployer deze pagina niet ik kom gewoon niet op die pagina

ik heb outlook exployer 6

Laatst bewerkt:
kom je wel op de pagina als je de url handmatig ingeeft (of kopieerd)op ie?zo niet controleer dan je beveiliging eens.(te hoog)

Opent er wel een venster als je op de link klikt?
Zo niet ga dan in OE naar extra/opties tabblad beveiliging en haal het vinkje weg bij opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan.

Is IE wel je standaard browser? In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's en eventueel aanvinken.

Uitgebreide info

Laatst bewerkt:
outlook express

Geplaatst door domi
kom je wel op de pagina als je de url handmatig ingeeft (of kopieerd)op ie?zo niet controleer dan je beveiliging eens.(te hoog)

als ik de url kopieer met de rechter muisknop en dan kopieer naar de favorieten en dan via de favorieten open gaat het wel maar niet via outlook

outlook express

Geplaatst door biertjuh72
Opent er wel een venster als je op de link klikt?
Zo niet ga dan in OE naar extra/opties tabblad beveiliging en haal het vinkje weg bij opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan.

er gaat geen venster open en heb vinkje weggehaald maar helaas

Heb je toevallig de popup-killer van 12Ghost?

Greetz Patrick

Welke Windows heb je? Ga in IE naar Extra\internet-opties\programma's. Klik op "webinstellingen herstellen".

Groetjes,
Bennie

outlook express

Geplaatst door Bennie
Welke Windows heb je? Ga in IE naar Extra\internet-opties\programma's. Klik op "webinstellingen herstellen".

Groetjes,
Bennie

windows se
heb webinstellingen herstellen gedaan

helpt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan