anjo vd mortel
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 mei 2003
Ik heb een image teruggezet op mijn c: nadat ik problemen had met mijn pc. Dit was de tweede keer dat ik dat deed. Nu is het zo dat mijn outlook het niet meer doet. de foutmelding die hij geeft is:
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18
als ik naar extra>account ga dan vul ik emailadres en naam in zoals ik van chello heb gekregen. Ook mijn accountnaam en wachtwoord heb ik goed ingevuld. ( gelet op hoofd en kleine letters!!!)Wil niet baten.
Nu is mijn vraag: kan ik Outlook eraf gooien zonder dat ik de rest eraf gooi?
Ik wil niet nog een keer een image terug zetten.
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18
als ik naar extra>account ga dan vul ik emailadres en naam in zoals ik van chello heb gekregen. Ook mijn accountnaam en wachtwoord heb ik goed ingevuld. ( gelet op hoofd en kleine letters!!!)Wil niet baten.
Nu is mijn vraag: kan ik Outlook eraf gooien zonder dat ik de rest eraf gooi?
Ik wil niet nog een keer een image terug zetten.