outlook express reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeres

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
Beste ...

Als ik Outlook Express 6 (windows 2000) een link aanklik ga ik niet meer naar Internet Explorer - het lijkt of Outlook Express niet op mijn klikken reageert!

(ik heb geen mail gerelateerde problemen)

met vriendelijke groet

Joeres

------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Beste Eric & Gezina

Geen van jullie suggesties (ik heb alles uitgevoerd) heeft een positief resultaat opgeleverd!

Ik heb alle adviezen opgevolg en op het laatst zelfs het programma opnieuw geinstalleerd - niets hielp. Tenslotte heb ik Avant Browser geinstalleerd en die mijn standaard browser gemaakt. AB laat zich wel met een link aanroepen vanuit outlook express! Hiermee beschouw ik het probleem maar als opgelost! IE en ik zijn geen vrienden!

bedankt voor alle moeite

groetjes Joeres

Laatst bewerkt:
Het lijkt er op dat IE doof is

Type eens een link in Wordpad, hij wordt dan blauw als je hem afsluit met een enter, en kijk of hij dan wel reageerd.

Kun je wel klikken op een link in IE.

Let me know,

Eric.

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Mocht dat niet helpen lees dan dit eens door: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Laatst bewerkt:
"Beste Eric & Gezina

Geen van jullie suggesties (ik heb alles uitgevoerd) heeft een positief resultaat opgeleverd!

Ik heb alle adviezen opgevolg en op het laatst zelfs het programma opnieuw geinstalleerd - niets hielp. Tenslotte heb ik Avant Browser geinstalleerd en die mijn standaard browser gemaakt. AB laat zich wel met een link aanroepen vanuit outlook express! Hiermee beschouw ik het probleem maar als opgelost! IE en ik zijn geen vrienden!

bedankt voor alle moeite

groetjes Joeres"

Voortaan je antwoord apart posten en dus niet je vraag aanpassen met deze reactie, dat valt haast niemand op en wordt op die manier ook niet bij de nieuwste berichten geplaatst. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan