Outlook Express sluit spontaan na 1e keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Beste Helper,

Draai op XP Home en gebruik Outlook Expres.

Het gaat om 2 problemen:
-Krijg mail dubbel binnen
en
- de eerste keer dat ik outlook open, doet ie dat en vervolgens sluit ie weer af. Tweede keer blijft ie open.

Weet je raad?

Groet,

Robin
 
Helaas,


Heb dat hulpprgm. uitgevoerd en het resultaat is dat de mail ot nu toe niet meer dubbel binnen komt, maar het opstartprobleem blijft!!

Hopelijk weet jij of iemand anders hier nog een andere oplossing voor.

Robin
:(
 
Laatst bewerkt:
Op welk moment sluit OE af? Meteen of nadat je een aantal handelingen hebt verricht?
Greetz,
Joep
 
Joep,

OE sluit af op het moment dat ik bivoorbeeld één keer klik op de map Verzonden items.

Daarna open ik OE weer en staat er de volgende tekst, rechtsonder in OE:
"Outlook Express is niet goed afgesloten
Outlook Express is de vorige keer niet op de juiste manier afgesloten. Als dit het gevolg was van een probleem met het laatste bericht dat u hebt bekeken, zal dat bericht nu niet opnieuw worden weergegeven".

Dit bericht heeft geen afzender en is alleen te lezen, zonder iets aan te klikken in OE.

groetjes,

Robin


--------------------------------------------------------------------------------

Ga als volgt te werk als u het bericht toch wilt bekijken:

Klik hier.
 
Stand van zaken:
Heb gisteravond laat een update gedaan van XP, deze had ik nog niet op automatisch staan (nu wel).

Vanmorgen 2 keer pc opnieuw opgestart en bij beide keren kon ik OE normaal openen !

Denk dat het probleem verholpen is......maar voor de zekerheid laat ik deze vraag nog even tot maandag open staan.

Mocht het probleem zich weer voordoen deze dagen, meld ik dat weer.

Prettige dagen en bedankt zover !!

Robin:)
 
Nou, het probleem blijft zich voortdoen. Gek word ik ervan.

groetjes,

Robin
 
Hallo,

Ik wil Outlook Express op nieuw installeren, maar zie nergens een deinstall optie.

Wie weet hoe ik het voor elkaar kan krijgen?

groet,

Robin
:(
 
installeren Outlook

Heb een tijdje een ander mailprgr. gebruikt, maar ben hier niet tevreden over en wil toch weer Outlook Express weer gaan ge bruiken.

Zit nog steeds met het probleem van openen en wil inderdaad outlook opnieuw installeren, om hopelijk het probleem te verhelpen.

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?



mvg

Robin
 
Outlook Express is niet goed afgesloten

Beste Robin,

Misschien kan dit je helpen met dat gekke bericht in OE 'Outlook Express is niet goed afgesloten'. Ik had net hetzelfde probleem. En ik kreeg het ook niet weg.
Dan realiseerde ik me dat die fout voor het eerst gekomen is nadat ik 'SpamFighter' geïnstalleerd had. Ik heb dus SpamFighter er weer afgehaald (gedesinstalleerd), en dan OE weer opgestart. Eerst was het bericht er nog wél, maar na afsluiten deed OE een compressie van de mailbox (na OK klikken hiervoor). Dit duurde maar erventjes. Daarna heb ik OE weer opgestart en het probleem was verdwenen.
Dan het ik er ook SpamFighter weer opgezet (install), en deze keer liep alles OK. Ik heb nu een OE die het goed doet, met een SpamFighter die ook in orde is.
Guy
:D
 
Dankjewel Guy, jou oplossing is genoteerd.
Dacht dat ik mijn vraag al had aangemerkt als opgelost. Het probleem doet zich al een tijd niet meer voor, weet niet eens meer hoe dat verholpen is.

Mocht het ooit weer eens voor doen, probeer ik jou oplossing.

groet,

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan