Outlook Express Socketsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

vispeter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2004
Berichten
4
Ik snap er geen fluit van, ik heb kabel verbinding en sinds in de nieuwe AVG 7 er af gehaald heb krijg ik mijn post via Outlook Express 6 niet meer. Kan iemand me helpen



Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.chello.nl', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Poort: 5100, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Als ik hem op poort 110 zet doet ie het ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt bij port 5100 staan. Ik weet niet beter of dat moet 110 zijn

Kijk eens bij outlook express, accounts, klik op de pop, dan eigenschappen, geavanceerd. Bij uitgaande moet 25 staan, bij inkomende 110.

PS. Je vraag past beter in de Outlook Express sectie. Ik zal de mod vragen hem te verplaatsen.;)
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien klopt jouw verhaal. Je hebt de virusscanner die ook jouw mail in de gaten hield verwijderd.
Dat zie ik aan het interne 127.0.....nummer.
Je zult in je e-mail account even de gegevns van chello goed moeten zetten en dan zou het weer werken. In de instellingen van outlook expres staat ergens die 127......... deze moet dus gewijzigd worden.
 
Dit kwam in de mail binnen:

Hij doet het weer, ik AVG 7.0 opnieuw geinstalleerd en toen nog een keer
verwijderd maar nu zonder dat er ook maar iets open staat en daarna meteen
weer herstarten en viola Outlook doet het weer !!!!!

Jippy

Mooi zo! Je eigen probleem opgelost:thumb:
 
Ondanks dat het probleem opgelost is, toch maar in de juiste sectie gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan