outlook express tijdelijk stopzetten?kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maan

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Berichten
71
Volgende maand zit ik op een cruise schip,ik kan daar internet via mijn laptop binnenkrijgen
doormiddel van WiFi.Het kost per minuut 80 eurocent en gaat voor die prijs nog zeer langzaam ook.Kan ik Outlook express op de een of andere manier tijdelijk stopzetten zodat ik eerst via Webmail server kan kijken welke e-mails wel en welke ik niet wil inladen?

Als ik dan in Webmail alles wat ik niet nodig heb delete en daarna weer outlook express aan kan zetten ,kan ik dan alleen de e-mails inladen die ik wil?

Als dit niet kan, moet ik alle Spam ,reclame, foto's etc inladen wat veel tijd maar ook geld kost en daar zit ik niet op te wachten.

Kan iemand raad geven ,of iemand die hetzelde heeft meegemaakt mij wijzer maken?

bij voorbaat dank mensen!
 
Je kunt toch eerst je webmail bekijken en daarna Outlook Express opstarten?

Of ik begrijp het helemaal verkeerd?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoals John zegt:
Outlook Expres hoef je toch niet te openen als je je laptop aan hebt staan?
En mocht OE automatisch starten als je Windows start, dan kan je dat uitschakelen.

Via webmail verwijder je de mails die je niet wilt binnenhalen als je OE start. ...... En klaar is Kees.
 
Uitzetten ,hoe doe je dit dan precies, als ik de laptop aanzet verschijnt automaties Internet explorer en Outlook express.Kan je me een stappenplan geven zodat ik het eerst even kan testen?

Misschien een domme vraag?maar voor mij niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan