Outlook Express traag na install MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik heb vanmorgen bij Tucows MSN 5 gedownload en geïnstalleerd. Installatie verliep zonder problemen alleen startte mijn Outlook Express ineens erg traag op (plm 30 seconden tussen aanklikken icon en postvak)

Ik heb nu MSN gedeïnstalleerd maar OE blijft nu traag.

Ik draai XP pro NL en heb ooit iets ingetikt om de MSN die in XP zat uit te schakelen. Misschien kan dit er mee te maken hebben .

Iemand een idee ?

Nico :)
 
hoi,

herinstalleer OE eens, dan opnieuw msn erop, ik zou wel naar de 4.7 zoeken ipv de 5
 
Is dat veilig te doen zonder al mijn emailgegevens kwijt te zijn dan ? :)
 
Bij mij werd outlook express ook heeeeel traag toen ik msn erafgegooid had. Ik heb toen in het register ook iets veranderd. Toen was het over. Ik zoek het voor je op.

[edit]Probeer eens wat ik daar getypt heb http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=104826&highlight=gpedit.msc Ik heb ze allebei op niet geconfigureerd staan. Dan start msn op met een kruisje erdoor waar je nooit meer last van hebt[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt :)

de GPedit wilde het probleem niet verhelpen dus heb ik de Regkey aangepast zoals in het andere topic.

Bedankt weer :thumb:
 
De regkey van Ton dus:D Ik probeerde het eerst op de voor mij makkelijke manier. Maar je bent er dus uit!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan