Outlook express / Webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Berichten
831
E-mail ophalen via Outlook Express

Omdat ik bij chello maar 2 e-mail adressen kon krijgen heb ik een paar wanadoo free abonnementen aangemaakt, maar nu kan ik sinds een aantal weken m'n e-mail niet meer met OE ophalen. (ongeveer de helft van m'n wanadoo adressen) OE geeft dan de foutmelding Reactie van server: '-ERR POP werkt alleen als u via Wanadoo inbelt. Gebruik webmail'
Dit is grote onzin want er zijn ook wanadoo adressen waarvan ik de e-mail wel gewoon kan ophalen via OE.

Weet iemand hoe ik dit probleem weer oplos? Webmail vind ik eigenlijk maar nix. (dat werkt namelijk nog wel, maar heeft maar beperkte mogelijkheden)
 
Laatst bewerkt:
Staan al die mailadressen wel opgenomen in de lijst die je vind via outlook
* extra
* accounts
* tabblad email.
Als je vlgs. mij b.v. 4 mailadressen van wanadoo zou hebben moet je deze allemaal daarin opnemen en dan naar eigenschappen gaan en
* bij het tabblad verbinding te kiezen voor de verbinding die je standaard wil gebruiken.
* In het tabblad algemeen moet je dan ook een vinkje zetten voor: account opnemen bij berichten verzenden en ontvangen.
Vlgs. mij moet het dan werken. Succes en laat het even weten graag.
 
ja hoor ze staan er allemaal in, en voor zover ik weet hebben ze ook allemaal de zelfde eigenschappen (server adres, beveiligingsinstellingen etc. )
daar ligt het dus ook niet aan.
 
Mogelijk is het dan iets van wanadoo om te voorkomen dat er teveel gratis ruimte door 1 (post)adres wordt opgeeist. (je moet je gegevens invullen toch, waardoor bekend is waar het postadres zich bevind) Is denk ik ook wel iets voor te zeggen. `t Is toch gratis.
Ik denk dat je, als je zoveel mailadressen nodig hebt, dan meerder aanbieders zal moeten gaan gebruiken.
Zonnet, hotmail, dolfijn, 12Move,Mailfree,Netmail etc.
Succes ermee
 
ja maar webmail werkt nog wel, dus die serverruimte wordt sowieso in beslag genomen (om het zo maar ff te zeggen)
en daar wil ik nou juist vanaf, webmail.
en e-mailservices als hotmail, dolfijn etc. zijn allemaal webmail aanbieders.
 
Hmmz meschien hebben ze et nu zo gezet dat je moet ingebeld zijn om pop3 van hun te kunnen uitlezen. Zijn wel meer van die gratis internet providers die dat soort truukjes toepassen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan