Outlook Express weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigma

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Hallo allen,

Heb een vraag. Ben Outlook Express kwijt in XP. Heb reeds SP2 op nieuw geinstalleerd maar hij komt niet terug.
IE6 laat zich niet op nieuw installeren, omdat ik een nieuwere versie heb.
Wie heeft een goede suggestie?

Alvast bedankt.

Sigma

Kijk dit even na: ga naar C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe. Dubbelklik op dat exe-bestand. Kijk wat er gebeurt. Als OE opent, ga dan terug naar msimn.exe en maak daar een snelkoppeling bij. Geef die snelkoppeling de naam Outlook Express. Zet die op je bureaublad.

Laatst bewerkt:
Klik eens op start/progr.toegang en instellingen/Windows onderdelen toevoegen of verwijderen
Verwijder het vinkje voor OE als het er staat. Sluit af, start op en zet op dezelfde manier het vinkje weer.
Nu zou je het eigenlijk moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Inderdaad hij was daar weer. Eerder was bij Program Files Outlook Express ook verdwenen.
Nagelaten om te controleren na SP2 opnieuw geinstalleerd te hebben.
Snelkoppeling gemaakt op bureaublad en het werkt weer.

Zeer goede suggestie.

Bedankt.

Elisa, ook nog bedankt. Die poging was eerder op niets uitgelopen, vandaar dat ik uiteindelijk SP2 opnieuw heb geinstalleerd, dat had geholpen maar de icoon was niet op het bureaublad teruggekomen.

Bedankt Sigma

Hoe kun je nou OE kwijtraken?
Er verdwijnt toch niet zomaar iets uit je programma map en register?
Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar.

Heb Hitman Pro 2 volledig verwijdert en daarna was hij weg.
Ben zelf ook hevig verbaast hierover, want iets anders had ik niet gedaan.
Had system recovery uitgeschakeld tijdelijk, vanwege te volle Harde schijf.
Zoals je ziet een ongeluk komt niet alleen.

Heb dus nog geen antwoord op je vraag.

Nou, ik denk dat je door het noemen van HitmanPro wel een antwoord hebt gegeven :D
Ik was vroeger ook een fan van dat programma omdat het zo handig alles affietste maar nadat ik hier op Helpmij een mededeling heb gelezen ben ik er mee gestopt. Er verdween n.l. wel meer bij HitmanPro. Het zou me dus niets verbazen als er wat meer verwijdert werd bij uninstall :D
PS Je files en adresboek zullen denk ik nog wel op je schijf staan.
Gewoon importeren.

Ja, zeer vreemd.
Alles is inmiddels weer terug, was al in orde.

Nog vreemder was wel dat op de plek van het icoon van Outlook Express een snelkoppeling was verschenen van Outlook.

Moet verder zeggen dat ik ook wat problemen had met Hitman Pro 2. Hij liep niet door en bleef hangen.

Kijk dan voor de zekerheid nog even naar het volgende:
Rechtsklik op taakbalk/eigenschappen/menu start/ aanpassen
Staat daar weer als vanouds bij email Outlook Express?

Nee, daar staat Outlook. Maar dat is juist! Gebruik als hoofdemailprogramma Outlook.

Ok, dan laat je het zo. Dat wist ik niet.
Nou ja, dankzij Boeing loopt de boel weer en jij bent Hitman-vrij :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan