Outlook Express werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaissy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2005
Berichten
4
Telkens als ik Outlook Express open, dan zegt ie dat mn POP3 server niet heeft gereageerd in 60 seconden en dan vraagt ie of ik wil wachten of stoppen, en dan doe ik stoppen en komt deze error:

Er is een TCP/IP-fout opgetreden tijdens een poging om een verbinding tot stand te brengen met de server. Account: 'pop.cablewanadoo.nl', Server: 'pop.cablewanadoo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC15
 
Staan de instellingen echt wel goed?

Kan ook zijn dat er een corrupte email dwars ligt. Kijk eens op webmail van Wanadoo.
 
ja de instellingen staan echt goed!

En ik heb Internet Service Pack 1 gedownload, werkte niet....
McAfee verwijdert.....werkte niet
pop3uidl.dblx hernoemd.....werkt niet
 
ik zou account verwijderen en weer ne nieuwe aanmaken
draai je soms geen millenium
daarmee heb ik eens gehad ,als er te veel berichten instonden
ik heb dan mijn mappen geleegt en probleem was verholpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan