Outlook Express/Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

NovaaFilla

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2010
Hallo,

ik heb een account op outlook express en ik vroeg me af of ik het email adres kan veranderen.

Als ik ga naar Extra, Accounts, Eigenschappen, kan ik wel wat dingen veranderen, ook het email adres, maar als ik hierna een email stuur naar het nieuwe adres krijg ik hem niet binnen, wel als ik hem naar het oude adres stuur.

Nu vroeg ik me af hoe ik het email adres kan veranderen,
of als ik ook een nieuw email adres kan maken en deze aan mijn oude kan koppelen, zodat ik zowel de mails ontvang van mensen die een bericht naar het oude en het nieuwe sturen.

ty :)

Het kan zijn, dat er een verwerkingstijd achter zit, in de meeste gevallen zal dit bij dagverandering, 0:00 wel doorgevoerd moeten zijn. Inderdaad is het ook een mogelijkheid om de mail door te koppelen naar je nieuwe account. Nieuwe account aanmaken, kan je via je oude account bij de opties iets aangeven in de richting van: deze mail doorsturen, deze mail ook sturen naar, deze mail koppelen.

nou het oude account is mijn naam + achter + @home.nl
deze mail wordt eigenlijk door de hele familie gebruikt dus wil ik er graag fam.achternaam@home.nl van maken.

Als ik nu dus het email adres zou veranderen, en iemand zou mij morgen een mail sturen naar het oude adres, zou deze dan nog binnenkomen?

oh het email adres is al een paar jaartjes oud :)

Laatst bewerkt:
xPauultje , je moet eerst via je internetprovider een nieuw e-mail adres maken, en pas dan kun je gebruik maken van het nieuwe e-mail account, of je kan ook een alias koppelen aan het reeds bestaande e-mail account. En een alias moet je ook eerst aanmaken bij je internet provider.

Secundair emailadres aanmaken? Kan bijna bij iedere provider.

ik heb nu geprobeerd een nieuw account aan te maken via outlook express/windows mail. Dan kan ik ook de mail van allebei de accounts binnenhalen. Nu werkt mijn nieuwe adres niet en ik vroeg me af wat ik fout heb gedaan. Als ik mail wil binnenhalen moet ik username+w8woord invullen en daar loopt het vast, terwijl ik heb ingesteld niet steeds om een wachtwoord te vragen. Het kan ook zo zijn dat ik iets verkeerd heb ingevuld bij server, ik heb bij inkomende en uitgaande mail gewoon hetzelfde ingevuld als het andere adres, is dit fout?

Account: 'Macho', Server: 'pop.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

dit staat er btw

ik heb er al pop.home.nl van gemaakt, de andere heeft mail.home.nl, maar deze werkt ook niet :x

Laatst bewerkt:
Ik las net ergens 'gebruik pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl als servers' ... probeer dit eens.

nou, ik weet nu dus dat ik eerst via de ziggo site een email adres moet aanmaken,
het probleem is dat ik dan alleen @ziggo.nl wil terwijl ik toch graag @home.nl zou willen,
is dit mogelijk? :)

Klinkt leuker, @ home. Maar nu we het erover hebben.. @home is toch ook ooit door Ziggo overgenomen? Ik meen me dat te herinneren.
In dat geval heb je geen keuze.

Je kunt een secundair adres aanmaken bij Ziggo, da's wel handig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan