outlook express wordt niet meer opgestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickvdmeer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Geprobeerd een oud dbx-bestand (waarschijnlijk destijds met 98 gemaakt) te importeren om oude mails van eind 2002 te kunnen lezen. Ik heb nu XP en OE 6. Na het toevoegen van het bestand onder m'n local settings kan OE helemaal niet meer opgestart worden. Melding schijfruimte vol of in gebruik en de volgende melding is een missende MSOE.DLL. Het terugplaatsen van data op de PC naar een eerder vinkdatum werkt niet. Aangezien mijn huidige instellingen op de PC verdeeld is over 2 gebruikers en de andere gebruiker wel een werkend OE 6 heeft is op dit moment opnieuw installeren geen optie. Ook microsoft biedt voor dit probleem geen oplossing. Kan iemand mij helpen om mijn OE 6 weer werkend te krijgen?

Heb je al die dbx files ook weggehaald en OE daarna opnieuw gestart? Normaal gesproken maakt OE dan zelf weer Postvak uit/in enz aan.

Dit is raar.
In het ergste geval zul je OE opnieuw moeten installeren. Dat is niet zo'n ramp.
Je schuift even de *.dbx files van je medegebruiker en jou en *.wab van jullie allebei naar een andere plek en dan via Software/Windows onderdelen OE uninstall en later weer nemen. Dat lijkt me sneller gaan dan alles tot op de bodem uitzoeken.
In de nieuwe OE dan weer inporteren.

Probeer eens of je met systeemherstel iets kunt bereiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan