outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter stino
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stino

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
HOi!

Als ik outlook express opstart krijg ik meteen de volgende melding in beeld:De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F. Ik heb al gekeken bij microsoft voor die foutmelding maar ik kom er niet uit. Heb mijn norton virus al eens uitgeschakeld en ook een nieuw mail account aan gemaakt. Maar foutmelding blijft. Ik kan wel mail versturen maar niet ontvangen???

Wie is hiermee bekend??

Staan denk ik toch de servertypen niet goed ingesteld hoor.
Ik weet niet wat het moet zijn bij Chello maar wellicht iemand anders wel!! Wat heb je er nu staan?

Hoi! Heb Chello gebeld en chello werkt gewoon. Volgens medewrker zou ik oulook opnieuw moeten instaleren?? Erg vreemd hoor gisteren deed alles het normaal. Bij server heb ik voor inkomende mail staan: mail.chello.nl en bij uitgaande: smtp.chello.nl. Dus volgens mij staat dat gewoon goed. Zo heeft het altijd gestaan. Heb ook in middels weer up-date gehaald bij microsoft. Maar probleem heb ik nog steeds.
Wat nu??

Moet daar geen pop staan ipv mail?

attachment.php

Bijlagen

• email.jpg
    email.jpg
    22,1 KB · Weergaven: 54
Opgelost

Hoi!!

Bedankt voor het mee denken!!!
Maar na veel zoeken ben ik er achter gekomen dat ik in zonnenallarm (common Client CC.App) had uitgeschakelt.
Nu deze weer ingeschakeld staat heb ik geen foutmeldingen meer. Dus probleem opgelost.
Nogmaals dank voor jullie aandacht!

Gr. Stino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan