outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Ik kan de mails uit de map "verwijderde items" niet verwijderen.
De map verwijderde items van hotmail lukken wel maar niet die van skynet.
Kent iemand dit probleem ?
 
Verplaatst naar Outlook Express, Outlook is een heel ander programma.
 
Sluit Outlook express af en zoek eens op je computer naar de map Verwijderde items.dbx en verwijder deze map. Start hierna Outlook express weer op, er wordt dan weer een nieuwe map Verwijderde items aangemaakt. Waarschijnlijk is je huidige map beschadigd o.i.d.
 
Via zoeken ingetikt en de pc vindt dit niet.
Waar precies zou ik moeten zoeken ?
 
Verwijderde items is een verborgen bestand. Dus om die weer te geven ga je in verkenner naar Extra > Mapopties > Weergave, onderaan vink je verborgen mappen en bestanden weergeven aan. In OE bij Extra > Opties > tabblad Onderhoud kan je op Archiefmap klikken om te kijken waar verwijderde items precies staat.
 
Ik kan volgen tot in de archiefmap en heb gekeken waar precies outlook staat.
Deze vind ik wel maar vind dan geen map met verwijderde items.
Waar kan ik deze tevoorschijn toveren ?
 
Dit heb je ook geprobeerd? In verkenner naar Extra > Mapopties > Weergave, onderaan vink je verborgen mappen en bestanden weergeven aan.
 
Zoek dan eens op Deleted items.dbx
 
Schiet mij maar lek :( heb je toevallig wel andere dbx bestanden bv. verzonden items.dbx
 
nee sorry,
in die outlook map zit er niets van dbx
misschien even opnieuw installeren ?
 
Maar je moet dbx bestanden hebben. Bij mij staan ze standaard hier C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{6D2D7BFA-6091-4A0F-91A2-500854C45C53}\Microsoft\Outlook Express
Ga eens naar start en dan zoeken en vul daar *.dbx in. Maar voordat je op zoeken drukt klik eens op geavanceerde opties en vink daar systeem mappen, verborgen mappen en bestanden doorzoeken en submappen doorzoeken aan, en klik dan op zoeken.
 
Claudine dan weet ik het niet meer, sorry. Misschien dat andere nog een idee hebben. Het blijft vreemd.
 
ja,ik weet het ook niet meer.
Toch heel hartelijk bedankt voor de geleverde moeite. Ik zie wel of er nog iets uit de bus komt. Ik denk dat m'n outlook ernstig beschadigd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan