Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
Vandaag heb ik per ongeluk 2 emailadressen geblokkeeerd wat NIET de bedoeling was. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weer ongedaan kan maken ?
 
In je blocked senderslist kan je ze toch gewoon weer verwijderen heb ik gezien.
 
Reactie

LEONEHONDA

De adressen waar het om gaat staan er NIET bij. Ik had dit weekend een Spamfilter ( Spam Inspector ) geinstalleerd en die heeft ze geblokkeerd. Deze heb ik er afgehaald omdat hij teveel blokkeerde.
 
Re: Reactie

Geplaatst door K@RTJE
LEONEHONDA

De adressen waar het om gaat staan er NIET bij. Ik had dit weekend een Spamfilter ( Spam Inspector ) geinstalleerd en die heeft ze geblokkeerd. Deze heb ik er afgehaald omdat hij teveel blokkeerde.

Als die ze blokkeerde,en je hebt die Spam Inspector eraf gehaald,zou het probleem toch niet meer bestaan zou ik zeggen.
 
Probeer het eerst eens weer opnieuw of hij ze weer doorlaat, misschien doet hij het wel weer en is er niets aan de hand...

besides: Mailwasher is een goed alternatief voor Spam Inspector (www.mailwasher.net)
 
Mailwasher is inderdaad perfect,werkt makkelijk met zelf filters e.d. instellen.Er is een gratis versie,en een niet dure betaalde,die wat meer mogelijkheden heeft.
Ik gebruik deze ook .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan