Outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutrora

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Als ik een bericht verstuur naar en kennis krijgt hij de volgende melding .....Dit onderdeel bevat binaire date en is wellicht niet als tekst te lezen.... bij anderen is dit niet het geval, hoe kan ik hem helpen?

Bedankt:thumb:

Bedankt voor je reactie!

Tja das een goede vraag Pete, ik zou het niet weten, want ik zeg er wel kennis tegen maar de goede man werkt bij een organisatie dus zit hij waarschijnlijk met zijn comp- op een netwerk of zoiets.
Ik weet wel dat hij Outlook Express gebruikt en ik MS Outlook, nu dacht ik staat er misschien wat verkeerd in zijn beveiligingsopties of zo?

Zou inderdaad kunnen dat er een beveiligingsinstelling verkeerd staat, maar ik vind eerlijk gezegd de melding wat vreemd. Meestal krijg je namelijk een ander soort melding binnen Outlook Express als het daar om een beveiligingsinstelling gaat.

Vraag in ieder geval even of er gebruik gemaakt word van een firewall (neem aan van wel). Zo ja welke? En of hij via een proxyserver surft.

Groeten,

Laatst bewerkt:
Pete bedankt,

K'heb hem geadviseerd de systeembeheerder te raadplegen, want ik weet er alles van als ik vraag welke firewall gebruik je dan komt er weer de vraag uhm wat is dat,......... dus bedankt........
maar inderdaad ik heb nog nooit van deze (fout) melding gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan