Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
In Outlook Express 6 mis ik op 'n bepaalde pc het tabblad ''spelling''.Deze zou moeten staan bij extra/opties en daar zou je een tabblad ''spelling moeten vinden.

In een mailtje blijft het icoontje om je spelling te checken dan ook grijs.Ook bij ''extra'' in de balk is deze mogelijkheid grijs.

Weet iemand hoe dit kan?

Groet van Leo.

Kijk eens bij opties-spelling in Outlook Expres.
Wat tref je daar aan?

Geplaatst door sigma
Kijk eens bij opties-spelling in Outlook Expres.
Wat tref je daar aan?

Ja,dat tabblad zit dus niet op die ene pc. Dat is nu juist mijn probleempje...
Heb je nog een suggestie?

OE er gewoon nog eens overheen installeren.

Heeft te maken met de ingestelde codering. Als je bijv. een e-mail ontvang met: US-ASCII codering dan is het niet mogelijk om spelling checken te gebruiken. Bij een mail met Windows (ISO) codering werkt dat optie wel.
Het zijn dus de instellingen bij: opmaak !

Groetjes
Falco

Heb nog even gezocht en hier is het antwoord.

De spelling in berichten controleren

In Outlook Express wordt de spellingcontrole gebruikt die bij de volgende Microsoft Office-programma's wordt geleverd: Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint. Als u geen van deze programma's hebt geïnstalleerd, is de opdracht Spellingcontrole niet beschikbaar.

Klik in het venster Nieuw bericht op Spellingcontrole op de werkbalk of klik in het menu Extra op Spellingcontrole.
Opmerking

Als u de werkwijze van de spellingcontrole wilt aanpassen, klikt u in het menu Extra op Opties en selecteert u vervolgens het tabblad Spelling

Sigma,ik denk dat dat het idd is,er is namelijk geen van de door jou genoemde programma's van Office geinstalleerd.

Dank voor de antwoorden.

Leo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan