Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

beima

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2004
Sinds een dag hebben we internet, ADSL.

Wil nu mijn e-mailaccount instellen maar zodra ik Outlook Express aanklik dan wordt deze niet geopend.
Wat moet ik doen???

Er komt helemaal niks? Ook geen foutmeldingen?
Probeer OE eens te verwijderen en opnieuw te instaleren.

Had ik al gedaan, maar krijg dan een foutmelding:

'fout bij het uitvoeren van de bewerking'.

Ik denk dat ik het probleem ken: ga eens naar het taakbeheer van windows (ctrl + alt + delete) en kijk of dit process ertussen staat: msimn.exe Dit is Outlook express zelf, maar bij mij gebeurde het dus dat hij dus blijkbaar nog geopend was maar nergens op ht scherm te bekennen was, hij reageerde dan ook niet als ik het probeerde te openen. Dus: als het ertussen staat, beeïndig het process en probeer opnieuw.

Suc6

Hansje

staat er niet bij

Even ctrl-alt-del gekeken maar msimn.exe komt niet in het rijtje voor. Even gekeken wat er een beetje op leek, deze kwamen we tegen: msiexec.exe en msmsgs.exe

Neem aan dat dat niet het zelfde is.

Kan het misschien nog iets anders zijn???

Re: staat er niet bij

Geplaatst door beima
Even ctrl-alt-del gekeken maar msimn.exe komt niet in het rijtje voor. Even gekeken wat er een beetje op leek, deze kwamen we tegen: msiexec.exe en msmsgs.exe

Neem aan dat dat niet het zelfde is.

Kan het misschien nog iets anders zijn???

Dat is iets anders, het is internet explorer en msn messenger, die hebben er dus niets mee te maken.
Natuurlijk kan het iets anders zijn, andes was je probleem nu opgelost. Ik weet alleen niet direct wat het kan zijn... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan