Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennis

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2001
Berichten
29
MM;

Ik heb een mail ontvangen met als bijlage een jpg-bestand.
Maar nu heeft Outlook Express deze bijlage ontoegankelijk gemaakt, terwijl het een normale foto is !
Hoe kan ik deze bijlage weer TOEGANKELIJK maken en hoe voorkom ik dat dit in de toekomst weer gebeurd?

Veel dank,

pim
 
Laatst bewerkt:
Kun je andere blijlagen wel openen? Zo niet, dan in outlook express, extra, opties, tabblad beveiliging. Dan het vinkje weghalen voor "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan"

PS. Het is niet aan te raden alle persoonlijke gegevens hier neer te zetten. Antwoorden gaan gewoon via dit forum;) en komen automatisch in de mail terecht.

Je kunt die gegevens weghalen door in het eigen bericht op "aanpassen" te klikken.
 
Staat er bij Extra -> Opties -> tabblad Beveiliging misschien een vinkje voor 'Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan'? Zo ja, ontvink dat dan.

PS: jullie moeten het zelf weten hoor, maar mij persoonlijk lijkt het niet zo verstandig al je persoonlijke gegevens (adres, telefoonnummers) zomaar op het wereldwijde web te plaatsen.
 
Yep,. wellicht dat de moderator 't eerst maar beter kan aanpassen.

//P.S.
even een screenshot:
OEB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst naar "Outlook Express" Outlook is een ander programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan