Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

demro

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
29
ik kan het maar niet in orde krijgen! :o
ik heb Telenet en hotmail maar krijg deze niet meer geopend:confused: ik kan alleen maar mijn mails lezen via Outlook express:confused:
ik kan ook niet meer bij
"mijn telenet" "telemeter" of bij mijn beveiligde online bankingen dan krijg ik deze pagina te zien:mad: :confused:

The page cannot be displayed
------------------------------------------------------------------------

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later.
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the Back button to try another link.
Cannot find server or DNS Error - Internet Explorer

kan er mij iemand helpen AUB!? :o
dank bij voorbaat:
groetjes:
Ronny;)
 
Geplaatst door demro
ik kan het maar niet in orde krijgen! :o
ik heb Telenet en hotmail maar krijg deze niet meer geopend:confused: ik kan alleen maar mijn mails lezen via Outlook express:confused:
ik kan ook niet meer bij
"mijn telenet" "telemeter" of bij mijn beveiligde online bankingen dan krijg ik deze pagina te zien:mad: :confused:

The page cannot be displayed
------------------------------------------------------------------------

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later.
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.
Click the Back button to try another link.
Cannot find server or DNS Error - Internet Explorer

kan er mij iemand helpen AUB!? :o
dank bij voorbaat:
groetjes:
Ronny;)
 
Mijn proxyserver staat niet aangevinkt, hij stond aangevinkt en heb dit uitgedaan op aanraden van het hulp programa maar het is zonder resultaat gebleven maar daar ston bij mij wel " proxy.pandora poort 8080
hopelijk is dit het antwoord op uw vraag,:o
 
Even iets anders. Staan de instellingen zoals in bijlage?
 

Bijlagen

  • screenhunter_013.jpg
    screenhunter_013.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 80
Hallo Rudi
De instelling zijn wel zo ingevuld maar bij mij staat alleen maar het onderste aangevinkt:confused:
groetjes:
Ronny:thumb:
 
Vink de automatische overname van IE(Bovenste) ook eens aan. Je kan nooit weten.
 
Voor de zekerheid:
Heb je je pc al eens buitenhuis laten scannen?
Laat je HIER even scannen. Ik hoop dat je er uit komt met het Duits.
 
hoi!

bedankt voor uw reacties maar tot nu toe heeft het mij nog niet geholpen:o :confused:
ik versta het niet goed, en ik weet ook niet wanneer dit probleem juist is begonnen omdat ik altijd mijn mails lees via Outlook Express anders zou ik ongeveer kunnen weten wat ik rond die periode uitgespookt heb:confused: :rolleyes: zijn er nog mensen die me eventueel zouden kunnen raad geven!?:o
 
Het lijkt op het volgende probleem:

Orgineel gepost door Dick Laurent
pac.telenet.be:8080 zet je alleen maar bij "automatisch configuratiescript gebruiken"

Al de rest laat je leeg.

Zonder die pac werkt het ook maar kan het zijn dat je soms bepaalde sites niet kan openen (msn, hotmail,..)

Als er een programma naar een proxy vraagt vul je gewoon "proxy.telenet.be" in met als poort 8080.
 
halo! ;-)

hoi! Elisa ;)
ja ik krijg verscheidene websites niet meer open, zoals hotmail telenet-mail maar ik kan wel in de portaals van deze sites en ik kan ook in msn maar ik kan ook niet in de beveiligde sites (https:// ) van online banking
dus ik zit diep in de **** en zal als ik het niet in orde krijg, mijn pc nog binnen moeten doen:confused: :o
vriendelijke groetjes;
Ronny
:thumb:
 
Maar kun je ook een beetje nakijken waar die Laurent het over heeft?

Internet Explorer/Extra/Internet opties/Verbinding
 
hey!

hoi Elisa;)
ik zal dit dierect eens gaan opzoeken ze,
wie weet vind ik daar het antwoord in terug
groetjes Ronny
ps nogmaals bedankt voor de tip!:thumb:
 
Re: halo! ;-)

Geplaatst door demro
hoi! Elisa ;)
ja ik krijg verscheidene websites niet meer open, zoals hotmail telenet-mail maar ik kan wel in de portaals van deze sites en ik kan ook in msn maar ik kan ook niet in de beveiligde sites (https:// ) van online banking
dus ik zit diep in de **** en zal als ik het niet in orde krijg, mijn pc nog binnen moeten doen:confused: :o
vriendelijke groetjes;
Ronny
:thumb:

Misschien kan dit topic nog iets nuttiges opleveren:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=183769&highlight=rabobank
Daar staat deze link op: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;813444
 
hey!

Hallo iedereen! ;)
ik kan nog altijd niet verder hoor ik heb alles al gedaan volgens jullie tips en hints maar ik ben geen stap verder geraakt ik denk dat mijn pc-ken een hopeloos geval is en dat ik er mee naar de pc-winkel zal moeten mee gaan:o
toch bedankt voor de hulp en de sugesties die jullie mij heb gehoven maar spijtig genoeg heeft het niet mogen baten:confused: :o
bedankt hoor:thumb:
 
Jij geeft het wel erg snel op!
Naar de pc winkel? Die heeft wel wat anders te doen. Zij zijn er voor de techniek.
Dit is echt een kwestie van instellingen en hoe eerder jij je pc leert kennen des te beter het is.
 
Hey!

Nee hoor meisken!;)
maar er moet wel verbetering in komen en dat zie ik momenteel niet gebeuren, misschien heb ik het te ver laten komen:o
welke gegevens heeft u nodig om mij eventueel te kunnen helpen:rolleyes: :o ?
laat het mij maar weten je weet voor u alles! een vingerknip is voldoende:)
vriendelijke groeten:
Ronny:thumb:
 
Meisken? Hahaha, lang geleden dat ik dat hoorde ;)
Wat voor een firewall heb je? Welke virusscannner heb je?
 
Hey Hallo!
ik heb Norton antivirus en Internet Security maar ik heb er nog andere online gebruikt te veel om op te noemen, die me voorgesteld geweest zijn, maar zonder resultaat want ik ben clean zeggen ze!
groetjes;
Ronny
 
Nee, ik bedoelde meer dat je eens moet gaan kijken naar de instellingen van je firewall of virusscanner.
Ik dacht de firewall, blokt n.l. ads. In die hoek zou je de boel eens wat minder 'strak' moeten zetten of even tijdelijk uit doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan