outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Windows XP pro
Outlook express 6

Vraag:
Waarom kan ik plotseling geen bijlage aan een nieuw emailbericht toevoegen?

Gisterenmorgen ging het nog wel, gisterenmiddag niet meer en nu nog steeds niet. Heb diverse handelingen opnieuw gedaan bijv. systeemherstel, opnieuwstarten etc. maar geen sukses.

Probeer ik een bijlage toe te voegen, wordt mijn OE geblokkeerd. Ga naar windows taakbeheer en daar staat o.a. in :
nieuwbericht reageert niet en
Postvak-in - Wanadoo reageert niet.

Zonder bijlage toe te voegen is er geen probleem,
verzenden, ontvangen alles gaat gesmeerd.

Wat zou ik moeten doen omdat probleem te verwijderen?

B.v.d. en m.v.g.
Ko

Outlook express komt niet voor in de lijst van software. Ik wil het verwijderen, dit gewoon via delete? Daarna wil ik het opnieuw installeren, misschien lost dat mijn bovenstaand probleem op. 28x gelezen maar 0 reactie ontvangen.

Laatst bewerkt:
Hallo Jan,
Hartelijk dank voor jouw reactie!
Er komt geen melding alleen een leeg emailvenster of met mijn tekst met gedeeltelijk daarover heen een leeg bijlagevenster.
Verder geen melding maar alles staat vast. Moet via ctrl/alt/del de diverse foutmeldingen verwijderen, daarna gaat alles weer gewoon goed verder.
Zie openingsbericht.

Ik moet nu via mijn laptop werken omdat ik na het zoeken van de oplossing OE op mijn PC niet kan bereiken??
Wat heb ik gedaan: via configuratie en software staat links in de vertikale balk, windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Daar heb ik geprobeerd OE te verwijderen, wilde deze geheel verwijderen en opnieuw installeren.
Nu is de snelkoppeling wel verdwenen en in c:\programfiles\ staat nog steeds outlook express en daar in staan nog steeds die zelfde 12 bestanden, OE is dus niet verwijderd, denk ik. Of.... mag ik nu OE gewoon verwijderen? Durf het nog niet aan dat te doen!
Weet ook niet hoe opnieuw te starten, alle 12 bestanden aangeklikt, geen resultaat.
Via Google heb ik in een van die programma's gelezen o.a. een oplossing is OE geheel verwijderen en opnieuw installeren. Ze schrijven er alleen niet bij hoe!
Misschien kunnen jullie mij daarbij helpen, zoals jullie al zo dikwijls gedaan hebben, waarvoor nogmaals dank.
Gegroet,
Ko

OPGELOST:
Ik heb de stoute stap genomen de systeemhersteldatun van 3 weken geleden uit te voeren.
Een en ander programma is verdwenen MAAR MIJN PROBLEEM IS OPGELOST. Ik kan weer een bijlage toevoegen aan mijn OE email.
Bedankt voor de assistentie!
Gegroet,
Ko

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan