Windows XP pro
Outlook express 6
Vraag:
Waarom kan ik plotseling geen bijlage aan een nieuw emailbericht toevoegen?
Gisterenmorgen ging het nog wel, gisterenmiddag niet meer en nu nog steeds niet. Heb diverse handelingen opnieuw gedaan bijv. systeemherstel, opnieuwstarten etc. maar geen sukses.
Probeer ik een bijlage toe te voegen, wordt mijn OE geblokkeerd. Ga naar windows taakbeheer en daar staat o.a. in :
nieuwbericht reageert niet en
Postvak-in - Wanadoo reageert niet.
Zonder bijlage toe te voegen is er geen probleem,
verzenden, ontvangen alles gaat gesmeerd.
Wat zou ik moeten doen omdat probleem te verwijderen?
B.v.d. en m.v.g.
Ko
Outlook express komt niet voor in de lijst van software. Ik wil het verwijderen, dit gewoon via delete? Daarna wil ik het opnieuw installeren, misschien lost dat mijn bovenstaand probleem op. 28x gelezen maar 0 reactie ontvangen.
Outlook express 6
Vraag:
Waarom kan ik plotseling geen bijlage aan een nieuw emailbericht toevoegen?
Gisterenmorgen ging het nog wel, gisterenmiddag niet meer en nu nog steeds niet. Heb diverse handelingen opnieuw gedaan bijv. systeemherstel, opnieuwstarten etc. maar geen sukses.
Probeer ik een bijlage toe te voegen, wordt mijn OE geblokkeerd. Ga naar windows taakbeheer en daar staat o.a. in :
nieuwbericht reageert niet en
Postvak-in - Wanadoo reageert niet.
Zonder bijlage toe te voegen is er geen probleem,
verzenden, ontvangen alles gaat gesmeerd.
Wat zou ik moeten doen omdat probleem te verwijderen?
B.v.d. en m.v.g.
Ko
Outlook express komt niet voor in de lijst van software. Ik wil het verwijderen, dit gewoon via delete? Daarna wil ik het opnieuw installeren, misschien lost dat mijn bovenstaand probleem op. 28x gelezen maar 0 reactie ontvangen.
Laatst bewerkt: