outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbak

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
45
wie kan mij helpen, als ik een mail wil versturen met outlook express en daarbij foto,s mee wil sturen lukt het mij niet om deze te verkleinen,zodat mijn mail heel veel tijd nodig heeft om het te versturen,weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? alvast bedankt. Henk.
 
Neem de verkenner.
Zoek de foto op.
Rechtsklik op die foto en kies voor kopieren naar.......e-mailontvanger.
Windows biedt je aan om te verkleinen.
Er springt daarna een nieuwe mail voor.
 
ik ga het proberen, maar werkt dit ook als ik meerdere foto,s in een mail wit versturen? maar wel alvast badankt voor je moeite. Henk.
 
[ik ga het proberen, maar werkt dit ook als ik meerdere foto,s in een mail wil versturen? maar wel alvast bedankt voor je moeite. Henk.
 
windows geeft bij mij niet de vraag of ik wil verkleinen!
 
Heb je dan iets anders dan XP?
Misschien als je meerdere foto's wilt versturen moet je er meerdere selecteren. (Zelf nog nooit gedaan)

Je zou zo'n schermpje als hieronder moeten krijgen.
attachment.php

En zoals je ziet wordt er over alle afbeeldingen geschreven.
 

Bijlagen

  • Foto's.jpg
    Foto's.jpg
    28,3 KB · Weergaven: 158
Laatst bewerkt:
Haha Elisa ja er zijn ook nog mensen zonder XP haha...flauw even offtopic.

grtjs jjw
 
Hallo Elisa, inderdaad het venstertje dat je in je bericht bij sloot is wat ik altijd gebruikte maar sinds kort is dat weg,en ik weet niet hoe het kan, er zijn natuurlijk meer programma,s waarmee je kunt verkleinen maar dit was zo gemakkelijk, m.vr.gr Henk.
 
Gelukkig dan maar :D
Rechtsklik eens op de taakbalk/eigenschappen/menu start/aanpassen.
Zie je daar Outlook Express gewoon normaal staan of is het grijs?
Anders aanvinken.

Haha Elisa ja er zijn ook nog mensen zonder XP haha...flauw even offtopic.
Zo langzamerhand zijn jullie wel de laatsten der Mohikanen :D
 
ook in de taakbalk gekeken ,maar alles staat goed,moeilijk probleem!,wel leuk trouwens bij mijn aanmelding met mbak staat junior lid,maar ik ben inmiddels 67 jaar, weet iemand nog een andere oplossing? groeten henk.
 
Ik begon ook als junior maar voordat je het weet ben je toch weer een senior :D

Dit probleem is vaker aan bod geweest in Helpmij. Alleen..........en dat geld ook voor Google, zie het maar terug te vinden.
Het is iets simpels :(
Op het moment heb ik weinig tijd. Als je vanmiddag nog een berichtje plaatst zal ik gaan zoeken op het net en Helpmij.
Ieder bericht dat je trouwens plaats zorgt dat je vraag weer boven komt!!
 
hallo, al degenen die geantwoord hebben op mijn vraag ,bedankt,ik ben er inmiddels uit,door te zoeken bij microsoft op de site; digitale foto,s verzenden; heb ik het gevonden,groeten Henk.
 
Wil je dan a.u.b. vertellen hoe je het moest veranderen of de link geven.
Dan hebben we er de volgende keer ook iets aan.
 
Ik ben naar de site van Microsoft gegaan en heb daar bij zoeken,foto,s verkleinen ingetoetst, daarna kwam ik op een site; Digitale foto,s per e-mail versturen vanuit Windows XP; hier wordt precies uitgelegd wat je moet doen, wat voor mij heel belangrijk was,was de tip om in uitvoeren een bestandje te typen REGSVR32 SHIMGVW.DLL daarna werkte het voor mij allemaal prima. Iedereen die met mij mee gedacht heeft bedankt, Henk
 
Ja, ik heb het gevonden :D Bedankt!

Mocht er dus nog iemand het probleem hebben dat het schermpje niet voor wil komen van foto's verkleinen en daarna met OE versturen:
Microsoft:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan