Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

nutkubu

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Hallo,
Outlook Express haalt vaak exact dezelfde email meerdere malen achter elkaar binnen. Het is niet altijd van dezelfde afzender. Eigenlijk is er geen enkele lijn in te ontdekken wanneer het gebeurt, en van wie de email afkomstig is.
Ik heb gescand op virussen, niets gevonden, van provider varanderd, hielp ook niks. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?, en zo ja is er een oplossing voor?
Bvd alvast

ik heb de gewoonte mail afzender die ik niet ken "prullebak" binnen
al gecand op spyware en andere rotzooi

Je zou het bv. kunnen blokkeren die e-mail adressen. Dan komt het meteen in het verwijdervak terecht.

nutkubu zei:
Hallo,
Outlook Express haalt vaak exact dezelfde email meerdere malen achter elkaar binnen. Het is niet altijd van dezelfde afzender. Eigenlijk is er geen enkele lijn in te ontdekken wanneer het gebeurt, en van wie de email afkomstig is.
Ik heb gescand op virussen, niets gevonden, van provider varanderd, hielp ook niks. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?, en zo ja is er een oplossing voor?
Bvd alvast

Dit heb ik ook en is een pest.
Er is momenteel niets aan te doen want het emailadres klopt.
Blokkeren helpt niet veel want ge krijgt die berichten dan van iemand anders zo blijf je blokkeren.

humpe zei:
Je zou het bv. kunnen blokkeren die e-mail adressen. Dan komt het meteen in het verwijdervak terecht.

Ja dat zou kunnen, maar het zijn emailadressen van mijn vrienden en die blok je natuurlijk niet, er moet toch een andere oplossing zijn??

Neen, daar is geen oplossing voor daar de verzender je emailadressen van je vrienden overneemt.

De adressen van je vrienden zijn gekend of wel gokken die.
Dit is een ramp maar er kan niets aan gedaan worden.
Degene die daar een oplossing voor heeft is een knappe in de informatica.

jean42 zei:
Neen, daar is geen oplossing voor daar de verzender je emailadressen van je vrienden overneemt.

De adressen van je vrienden zijn gekend of wel gokken die.
Dit is een ramp maar er kan niets aan gedaan worden.
Degene die daar een oplossing voor heeft is een knappe in de informatica.

HO HO even, er is een misverstand denk ik: als een kennis van mij ZELF een email naar mij stuurt haal ik die soms 4-5 keer achter elkaar binnen. Het is niet zo dat het adres gebruikt wordt door iemand anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan