Outlook Express.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DROPSHOT

Banned
Lid geworden
28 mei 2006
Heb,Outlook express"lopen"met XP SP2 en krijg sinds gisteren na afsluiten van Outlook de volgende melding:"Berichten kunnen door Outlook Express worden gecomprimeerd.Hiermee wordt meer schijfruimte beschikbaar gemaakt.Dit kan enkele minuten duren"Met daaronder OK of Annuleren.
Kan het in Outlook zelf niet verwijderen.
Weet er iemand een oplossing voor dit probleem want het heeft voor mij helemaal geen zin om berichten te comprimeren,heb schijfruimte zat!

Mazzeltjes : Dropshot

Begrijp ik maar wil het niet dus wou ik weten hoe deze irritante melding uit te zetten.

Snappie.

Outlook Express is al een oude dame, uit een tijd toen schijfruimte nog schaars was. ;)

Ik doe hierbij een plaatje waarin je kunt zien dat die onderhoudsfunctie "met de hand" is uit te voeren. Misschien voorkom je zo die popup.
.

Bijlagen

• OEOnderh.jpg
    OEOnderh.jpg
    48,9 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Weet er iemand een oplossing voor dit probleem want het heeft voor mij helemaal geen zin om berichten te comprimeren,heb schijfruimte zat!
Alle berichten die je in OE verwijderd,blijven gewoon in de bestanden van OE staan.
Deze berichten worden pas echt verwijderd,als je OE toestemming geeft om te comprimeren ;)

De schijfruimte is wellicht niet van belang,maar op den duur ga je misschien toch problemen krijgen,omdat OE niet goed met grote bestanden (boven de 100MB) kan omgaan.

Greetz

Bedankt,737 probleem opgelost op de handmatige manier,melding is verdwenen inderdaad in een flits!:thumb: En Wanderer bedankt voor de aanvullende info!:thumb:
En voor jullie snelle reaktie!

Mazzeltjes uit Mokum;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan