Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Dames/Heren,

Als ik probeer mijn e-mails binnen te krijgen,krijg ik een venster op het scherm te zien met:
Aanmelden -pop.kpnplanet.nl - geef uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de volgende server op,
als ik dan op OK klikt komt het bewuste scherm terug en krijg de volgende foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.kpnplanet.nl ', Server: 'pop.kpnplanet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: unknown user name or bad password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Is hier iets aan te doen,ik heb zelf al een aantal keren via Extra account de gegevens gecheckt en volgens mij is dit allemaal in orde.

Gaarne hulp.

Klaas van Wingerden

klinkt een beetje als verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord. type ze nogmaals en let ook op hoofd en kleine letters. meeste providers geven sterke wachtwoorden met hoofdenkleineletters door elkaar.

en heb je het altijd of nu 1 keer (kan natuurlijk ook aan server planet liggen)

Aanmelden -pop.kpnplanet.nl - geef uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de volgende server op,
als ik dan op OK klikt komt het bewuste scherm terug en krijg de volgende foutmelding
Het staat er nogal onduidelijk daarom vraag ik voor de zekerheid: voor je op OK drukt heb je toch wel je gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw ingetypt?

Edit: je vraag hier heeft duidelijk te maken met deze vraag.

Laatst bewerkt:
klinkt een beetje als verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord. type ze nogmaals en let ook op hoofd en kleine letters. meeste providers geven sterke wachtwoorden met hoofdenkleineletters door elkaar.

en heb je het altijd of nu 1 keer (kan natuurlijk ook aan server planet liggen)

Ik vrees ,dat het aan de server moet liggen,want ik heb dit al tig keer gehad !

Dus ik vraag mij af,wat de ultieme oplossing is?

Uiteraard heb ik telkens geprobeerd de gebruikersnaam en het wachtwoord opnieuw in te vullen,maar ook dit lukt niet,dus vrees ik,dat het aan de server,in dit geval kpnplanet ligt.

probeer het eens met de verkregen inlog gevens op de site van planet bij webmail. en het kan ook nog liggen aan je firewall dat ie geen toegang tot internet geeft.

Al in Help van Outlook Express gekeken?

Ik zou toch de gegevens die je intypt als gebruikersnaam en wachtwoord nog een goed nakijken.
Ook kun je via Extra, Onderhoud, onderin dat tabblad een log laten maken van je mislukte pogingen.
Om daarmee beter beslagen ten ijs te komen als je contact opneemt met je provider.

Er staan meer tips in Help, kijk ze eens na,

Ik heb alle adviezen opgevolgd,ook in Help van Outlook Express gekeken en zelfs diverse downloads gedaan,waarvan ik dacht,dat die betrekking konden hebben op dit probleem!

Dus wie het weet mag het zeggen.

K:love: laas van Wingerden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan