Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

COMPUTERMAN

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Hallo

Heb de laatste tijd vaak dat er een foutmelding komt omdat outlook express te traag reageert.

Wat kan dat zijn.

vr groet

Hallo

BV bij Spamfilter Pro

Als ik een mail van een goedgekeurde map naar de spam wil hebben of andersom.

Heb het ook gehad met Avast Virus scanner

vr groet

Verplaatst naar de outlook express sectie aangezien je vraag daar beter tot zijn recht komt

Wat is de tekst van de foutmelding en in welk programma verschijnt die tekst, in OE of in Spamfilter Pro.

(Avast! antivirus nu maar even buiten beschouwing laten, of geeft dat programma ook nog foutmeldingen in verband met mailfilter?)

Laatst bewerkt:
In Outlook

Komt dan dat "msimn.exe" niet afsluit.

Dit verschijnt dan weer wanneer ik geen emails kan overzetten van de spam naar oke of anders om.

vr groet

Ik heb Spamfighter maar eens geinstalleerd. Had je trouwens de Tutorial gelezen?
Ik heb MS Outlook én Outlook Express op mijn PC staan, Spamfighter heeft zich gekoppeld aan MS Outlook en Outlook Express.

Het lijkt mij dat de foutmelding niet veroorzaakt wordt door Outlook Express maar door Spamfighter.

Zij hebben een FAQ, een FAQ-Voor u Spamfighter installeert en Technische ondersteuning. En ook nog een FAQ-Hoe Spamfighter te gebruiken.

In Spamfighter zelf kun je in "Configuratie" ook nog het een en ander instellen.

De melding

is

sz App Name: Mimn.exe

sz App Ver : 6.0.29.00.2180

sz Mod Name: Hungapp

sz Mod Ver: 0.0.0.0

of Set: 0000000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan