Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Ik kan via Outlook Express wel e-mail berichten verzenden, ontvangende berichten komen binnen via IncrediMail. Ik heb IncrediMail van de PC verwijderd, maar nu ontvang ik helemaal niks meer.
Is het noodzakelijk om IncrediMail te verwijderen, ook al gebruik ik het programma niet Ik heb Outlook ingesteld als het standaard e-mail programma, dat zou dan toch voldoende moeten zijn om de berichten ook in dat programma te kunnen ontvangen.
Wellicht heb ik in Outlook de accountinstellingen niet juist weergegeven
(inkomende mail: pop.ziggo.nl en uitgaande mail: smtp.ziggo.nl)
Mijn e-mail adres: gebruikersnaam@home.nl
Ik weet me nu geen raad meer, omdat ik IncrediMail niet meer wil gebruiken en Outlook geen e-mail berichten ontvangt.
Misschien dat iemand raad weet wat ik moet of kan doen in deze.
Dank voor ev. adviezen.
Met groet, Vorsje.

inkomende email en uitgaande mail.

is mail.home.nl allebei de zelfde regel

als je de gebruikersnaam@home.nl

omdat het nog een oude account is van home.nl

groetjes Norbert

Dank voor de gegeven adviezen.
Er rest mij nog een vraagje: omdat ik aanvankelijk geen e-mail berichten via Outlook Express kon ontvangen, had ik tijdelijk IncrediMail teruggezet op de PC.
Als ik b.v. via weblog van ziggo bij wijze van proef een mailtje aan me zelf verstuur,
dan ontvang ik dat mailtje in IncrediMail.
Het lijkt er dus op dat ik IncrediMail dus definitief dien te verwijderen.
Hierna zouden de mail berichten dus via weblog van ziggo moeten binnen komen, als ik het tenminste juist heb.

ja klopt of incredimail uitzetten dan komt het in de weblog van ziggo terecht of increditmail definitief verwijderen.

IncrediMail definitief verwijderd. Er worden GEEN berichten ontvangen in Outlook Express.
Voor mij een raadsel waarom dat niet gebeurt.
Via Ziggo Webmail komen de e-mail berichten echter wel binnen.
Er zit niks anders op dan maar te e-mailen via Ziggo Webmail, ook al vind ik het jammer om geen gebruik te kunnen maken van Outlook Express.

Bedankt voor alle adviezen.
Alles is intussen opgelost en werkt prima.
Met groet,
Vorsje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan