Outlook Express6 slaat over

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Bij opstarten laat mailprogramma de laatste 9 maanden niet zien.Ik dacht even dat ook de nieuwe mail niet meer binnen kwamen ,maar dat is niet het geval.Maar wel en dat is een kleine ramp,alle post van eergisteren en tot 9 maander ervoor kwijt.Dan verschijnen er twee mails ,maar daar voor mis ik weer haast een jaar!

Meestal als ik een vraag heb wordt er de zelfde dag al gereageerd.Nu al meer dan een dag geen enkele.Is dit een moeilijk oplosbaar probleem?Of juist zo eenvoudig dat verwacht wordt dat ik dit zelf best op kan lossen.Graag jullie bijstand.

groet Carel

Laatst bewerkt:
Inmiddels zijn we haast een week verder en heb ik nog geen enkele reactie.Ben ik onduidelijk in het beschrijven van mijn probleem ,of heeft niemand hier ervaring mee?Omdat er mailers zijn die nu toch wel een antwoord van mij willen hebben begint het nu echt problematisch te worden!
Ik dacht dat mail altijd een tijdje bij je provider blijft opgeslagen.Weet iemand daar iets van?
groet Carel

Outlook Express is iets anders dan Microsoft Outlook, daarom verplaatst naar juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan