Outlook fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
Hey ik probeer dus in outlook al een paar weken een paar adressen van mij toevoegen.
ik heb diverse websites dus vind ik het handig als ik mail in 1 mailbox krijg en niet steeds naar die webmail hoef te gaan.
maar ik krijg dus de volgende fout...

The connection to the server has failed. Account: '***', Server: 'mail.******.nl', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E

bij alle 3 mijn accounts

wie kent dit probleem ...of weet een oplossing.

ik heb dat geprobeerd maar het lukt nog steeds niet of ik doe natuurlijk iets verkeerd,
ik ben er een half uurtje mee bezig geweest ..maar het lukte dus niet ....

Mmmmmmm.
En je weet zeker dat die accounts ook binnen gehaald kunnen worden door Outlook?
Ik vfraag dat omdat het met hotmail niet meer kan.
Heb je ook alles goed geconfigureerd?
Ik weet uit ervaring dat bijvoorbeeld een gmail account ook niet 1 2 3 intypen en gaaaaaaaaan is........

ik heb alles al geprobeerd ....bij accounts dan ..
btw ik heb ook 2 hotmail accounts in outlook die het gewoon wel doen dus dat vind ik wel vaag :|.
eerst deden gewoon alle accounts he maar na de herinstallatie niet meer

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb wel eens gelezen dat bepaalde hele "oude" hotmail accounts het nog doen, maar alle tegenwoordige kan je niet meer met Outlook binnenhalen.
Ik denk dat je het beste van alle accounts die niet binnenkomen, toch nog even bij de provider op de site gaat kijken wat je precies moet invullen bij ieder account en dan op je gemak de wizrad weer een keertje invult.

probleem is inmiddels opgelost

ik heb bij accounts ,dan geavanceerd ...daar heb ik dus outgoing mail op poort 465 gezet op secure connection
nu pakt die alle 3 de mails wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan