Outlook gegevens na format terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik heb per ongeluk de backup teruggegooid en vergeten een nieuwe te maken.

Daarna Windows, Office opnieuw geïnstalleerd en zojuist tot de gruwlijke ontdekking gekomen wat ik gedaan heb.

Kan ik het nog op enige manier terughalen?

De recentste backup is van 12-2003..

Ik ben bang dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden. Outlook slaat alles op in de map c:\documents and settings\username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook. Als het daar niet meer staat en je hebt verder geen backup's gemaakt ben je alles waarschijnlijk kwijt.

Hoi JP,

Je zou kunnen proberen om met een recovery tooltje te kijken of er nog iets terug te halen is. Alleen als het bestand is overschreven, is de kans niet erg groot. Een tool die ik ooit eens gebruikt heb is Get Data Back, maar er zijn ook andere. Veel ervaring heb ik hier niet mee, dus ik kan je niet zeggen welke de beste is.

Succes!

Geplaatst door Epic
Hoi JP,

Je zou kunnen proberen om met een recovery tooltje te kijken of er nog iets terug te halen is. Alleen als het bestand is overschreven, is de kans niet erg groot. Een tool die ik ooit eens gebruikt heb is Get Data Back, maar er zijn ook andere. Veel ervaring heb ik hier niet mee, dus ik kan je niet zeggen welke de beste is.

Succes!

Gaat ik even zoeken..

Zowel op de C:\ als op de F:\ is er aanzienlijk veel dataverkeer nog geweest..

Hai J-P, :D

Wellicht kun je even zoeken of je nog ergens in jou back-up een *.pst bestand hebt staan welke je kunt importeren...(dan heb je een gedeelte terug)

Succes! :thumb:

Nee helaas, wegweg allemaal :(. Zelfs niet met datarecoveryprogjes gelukt. Ben maar opnieuw begonnen (21.000 mails weg.. van een 750MB naar een 16 MB pst file :(:()

Geplaatst door XP_PC
Nee helaas, wegweg allemaal :(. Zelfs niet met datarecoveryprogjes gelukt. Ben maar opnieuw begonnen (21.000 mails weg.. van een 750MB naar een 16 MB pst file :(:()
WOW...das dus echt dramatisch...sjeezus al die historie! :(

Ik hoop dat je nu maatregelen gaat nemen voor het back-uppen van je data...want dit is echt rot voor je! :o

Er wordt automatisch een backup weggeschreven op een andere fysieke HDD. Alleen ik wilde voor mn format de oude backups weggooien en een nieuwe maken. Dat weggooien ben ik niet vergeten, het maken van de nieuwe backup wel :(

Geplaatst door XP_PC
Er wordt automatisch een backup weggeschreven op een andere fysieke HDD. Alleen ik wilde voor mn format de oude backups weggooien en een nieuwe maken. Dat weggooien ben ik niet vergeten, het maken van de nieuwe backup wel :(
AI...(goede methode...helaas, moment van onachtzaamheid)

Die methode gebruik ik (ongeveer) ook..op de server wordt de data naar twee schijven geschreven.

Het voordeel is dat wanneer ik iets aan mijn pc moet fixen mijn data op de server nooit gevaar loopt..

Wellicht een goed idee om de volgende keer de data naar een image op een cd te branden? (dit weet jij overigens net zo goed als ik ...sorry mosterd na de maaltijd) :o

Maar goed je hebt gewoon bewezen dat je mens bent en dat die fouten maken (kan ik zelf ook als de beste)

Rest mij niets meer als jou succes te wensen met het opbouwen en bewaken van nieuwe historie! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan