Outlook gegevens overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenotsNiaga

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
255
ik heb een nieuwe pc en wil nu alle instellingen van outlook in een keer kopieren naar mijn nieuwe pc
alle emailaccounts en wizzard regels voor het door sturen van de mail naar de juiste mapjes, ik heb geen zin om het weer allemaal opnieuw te doen en ik denk dat het moet kunnen, maar weet niet hoe. wel al de mail via een *.pst gedaan maar heb nu nog geen regels en email-accounts, helpmij:D
 
Is het echt outlook, geen outlook express.
Outlook, exporteren en dan op andere pc importeren.
Bij het exporteren gewoon goed lezen wat er allemaal gevraagd wordt.
 
Ja het is echt oulook, maar ik moet mijn wizzard regels en 8 emailaccounts overzetten.
als ik een *.pst maak krijg ik alleen mijn mails over
welke moet ik hier kiezen dan ?
zie word document
 

Bijlagen

  • doc1.doc
    38 KB · Weergaven: 58
Hmmmm, ik heb dus een andere outlook. zie de bijlage.
 
welke bijlage? LOL:D
mijn eigen bijlage?
maar ja ik doe het wel weer allemaal overnieuw
toch jammer want ik denk dat het wel moet kunnen,
zijn er geen bestanden waar dat in staat die ik kan kopieren, naar mijn andere pc ?
 
deze bijlage dus.
 
Laatst bewerkt:
Als je Windows XP heb kan het ook op een andere manier:

Start, Alle programma's, Bureauaccessiores, Systeemwerkset, Wizard bestanden en instellingen overzetten. Ik heb het ook gedaan voor mijn nieuwe notebook en hij zet alles over van de accounts tot aan de e-mails en aangemaakte mappen. Gewoon een crosslink kabeltje er tussen, netwerkje maken zodat de computers elkaar zien en dan de Wizard uitvoeren op de oude en nieuwe computer. Of je neemt een seriele kabel dat is ook mogelijk. Gewoon de Wizard volgen en in een mum van tijd kan je alles overzetten, van printerinstellingen tot de IE settings met Favorieten aan toe.

Groetjes van G.I. Jane
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan