outlook gegevens weg door virus .

• Onderwerp starter Onderwerp starter zina
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zina

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Hoi allemaal,
Ik heb een virus op mijn laptop gekregen door berichtje van msn open de foto op facebook ofzoiets
Nu kan ik al niet meer op de laptop ,maar via iemand een CD gehad zodat ik wel in mijn laptop kan en een paar gegevens kan inzien bij documenten.
Maar jist wat zo belangrijk is mijn outlook kan ik niet meer in ,kan hem ook niet opstarten zie helemaal niks meer van terug.
Wie weet wat ik moet doen of is alles gewoon weg.

En als alles bv weg is,kan ik dan op een andere computer outlook instaleren en dan de gegevens weer ontvangen ???

groetjes zina

De gegevens zijn waarschijnlijk nog wel ergens op je computer te vinden. Is alleen altijd lastig om dit via helpmij te doorgronden. Best breng je de computer naar een vakman, want die kan dit wss snel oplossen.

En daarnaast. Zorg eens voor een goede backup. Online backup van KPN is behoorlijk goedkoop en dan raak je je gegevens in ieder geval niet meer kwijt. Scheelt een hoop zorgen.

Hallo Rogers,
Ik heb de laptop al weg gebracht ,inderdaad.
Ik had een KPN backup maar op de een of andere rede kreeg ik een email waarin stond wij hebben u opzegging ontvangen en zeggen per direct op.
Volgende dag voor ik nog had kunnen reageren dat ik helemaal niks had opgezegd was het virus zich al aan het uitbreiden.
Zal er toch niet mee te maken hebben en is het gewoon een toevals fout ??
Maar in iedergeval bedankt voor je reactie

groet zina

Is prima en zoals je ziet, een ongeluk komt zelden alleen.

Zorg in ieder geval weer dat je KPN backup weer opnieuw aangesloten wordt. Dus geen nieuw abonnement maar verder gaan met het oude. Lukt dit dan is je oude backup nog aanwezig en kan de data indien nodig nog van KPN gedownload worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan