Outlook-gegevensbestand verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

fruitthee

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2014
Hoi,

Ik heb laatst per ongeluk het outlook-gegevensbestand verwijderd (ook mijn prullenbak al opgeschoond). Nu krijg ik dus elke keer een melding dat outlook het gegevensbestand niet kan vinden. Hoe krijg ik deze weer terug?

Heb dit wel gevonden: https://support.office.com/nl-nl/ar...rstellen-64842a0a-658a-4324-acc6-ef0a6e3567cd, en dan 'Een offline Outlook-gegevensbestand (OST) opnieuw maken'. Wanneer ik op E-mailaccounts klik krijg ik weer dezelfde melding dat 'ie het gegevensbestand niet kan vinden, vervolgens opent hij automatisch Gegevensbestanden maar kan ik de optie 'Bestandslocatie openen' (natuurlijk) niet aanklikken.

edit: Ik gebruik trouwens de standaard mail die op Windows 8 staat. Weet niet zeker of het hier dan goed staat.

Laatst bewerkt:
Een offline OST bestand opnieuw aanmaken heeft alleen zin als je IMAP of Outlouk Exchanger server mail krijgt... Bij pop accounts heb je imho altijd een pst bestand... dus als je die kwijt bent moet je je meest recente backup terugzetten... die heb je vast nog....
Anders kun je nog met recovery programma's proberen het bestand terug te halen.
Het beste is dan om nu NIETS meer met die pc te doen en de harde schijf aan een ander systeem te hangen en daarop het recoveren te doen.
Waarom? Anders overschrijft elke actie wellicht het mail bestand en word je kans op recovery steeds kleiner...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan