Outlook geheugenvretertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Per Office versie omhoog kost het me meer geheugen :(. Outlook 2003 verbruikt nu 35 MB (15 meer dan explorer!)

Is hier niets tegen te doen?

Laatst bewerkt:
De oude versie blijven gebruiken????
Wie zegt dat je steeds de nieuwste versie moet gebruiken als de oude ook voldoet in je behoefte.

Ik wist dat iemand zo'n antwoord ging geven :p.

Maarja, daar zit wel wat in. Office 97 verbruikt veel minder. Maar er zitten toch echt wel dingen in die ik waardeer, dus die schrap ik als optie.

Ik weet dat je windows light hebt, misschien ook voor Office? Nog nooit gezien btw.

Je stelt wel telkens van die vragen waarop je dat soort antwoorden kunt verwachten... :rolleyes:

Jah, omdat ik meestal het antwoord wel weet. Maar ik hoop dat er nog eens dé oplossing tussen zit.

Misschien kun je bij het installeren zo beperkt mogelijk installeren. Mogelijk dat dat wat helpt.

ik gebruik office 2003 volledig op een laptop met xp pro, 1.7 centrino en 512 DDR, en ik ondervind geen enkel probleem ... ook de outlook draait vlot ...

Office start bij mij niet meteen op. Kan hij ook niet veel geheugen in nemen. Pas al ik hem nodig heb wel.
Dat scheelt een stuk

Hij draait wel vlot, en hij start al helemaal niet meteen op, maar als ik kijk naar bv mijn wisselbestand die gaat van 155 naar 190.

Ik had net een cpu van 4-13 terug naar 4 toen ik Word activeerde.
Hij gebruikt nu net zo veel geheugen als Internet explorer.

Word vebruikt nog minder dat Messenger bij mij, ik heb het over Outlook.

Die gebruik ik niet.
Outlook Express gebruikt ook net zoveel als IE.

Heb je Outlook dan altijd open staan?
Is het misschien handig om ePrompter te nemen.
Gebruikt weinig en pas als je post hebt open je Outlook.

Outlook staat continu open omdat ik ook continu mail binnen krijg. Zo'n pupupvenstertje kan ik ook laten weergeven door MSN Plus! maar het telkens afsluiten en starten van Outlook kost tijd en komt het geheugen ook niet te goede.

Ik heb Outlook nooit open. Met ePrompter krijg je het bericht en je kunt (bij Helpmij) de link gebruiken.
Als het iets anders is kan ik nog steeds het hele bericht lezen alleen dan platte tekst. Idem antwoorden.
Het mooie briefpapiertje krijgt men dan een volgende keer wel weer.

Mwâh, ik gebruikte OE maar die platte opmaak stond me ook weer niet aan :). (vervelend ben ik he :p;)).

Maarja, blijft denk ik weinig over op deze manier.

Hoezo aleen platte opmaak? Je kunt toch ook instellen op HTML? Eerlijk gezegd begrijp ik nou weer niet waarom het zo nodig met Outlook moet.

Waarom ga je Mailwasher niet gebruiken?
Dan kun je zelf bepalen wanneer je Outlook moet openen en draait het niet constant mee op je RAM.

Mss is eurdora wat ipv outlook?(ook bij mij is 2003extreme traag met ophalen/verzenden mail)
Er zijn veel programma's die van mij van windows geport mogen worden naar linux, andersom zou ik in dit geval evolution wel willen gebruiken in windows...

Geplaatst door sigma
Waarom ga je Mailwasher niet gebruiken?
Dan kun je zelf bepalen wanneer je Outlook moet openen en draait het niet constant mee op je RAM.
Nogmaals, dat is dan elke 3 minuten openen en sluiten. Is niet handig.

Ik zal eens kijken, bedankt. Nouja, jullie weten het, Micrsoft Fan he :cool:

Jeetje, ik draai Helpmij met ePrompter en Hotmail. Gaat om de 3 min. naar de server. Ik klik op de link en klaar. Niks te OE-en. Weinig bronnen.
Werk je bij de posterijen of zo :D
attachment.php

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan