reneemettrie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 1 aug 2006
- Berichten
- 1.279
Sinds enkele dagen krijg ik steeds foutmeldingen als ik via Outlook Emails wil verzenden of ontvangen.
Via webmail is er geen probleem.
Vandaag de maatschappij (TVCablenet/Voo) gecontacteerd. Die dachten dat er iets aan de instellingen was gewijzigd.
Twee weken geleden heb ik Windows 10 geïnstalleerd, een tiental dagen werkte Outlook zonder problemen. Ik heb zelf niets aan de instellingen gewijzigd.
Nu heb ik op een oude PC met Windows 7 Outlook opgestart en daar komen de mails wel binnen...
Dan de instellingen vergeleken.
Ik heb 2 accounts:
1. TVCablenet: alle instellingen identiek op beide PC's. Bij testen lukt het op de oude PC maar niet op de nieuwe.
2. GMail: op de functionerende Windows 7 Outlook staat als account type POP3, op de niet-functionerende IMAP (het is een keuzelijst waarin je niets kunt wijzigen). Bij testen lukt het op de oude PC maar niet op de nieuwe.
Wat is hier aan de hand en, belangrijker, hoe los ik dit probleem op?
Via webmail is er geen probleem.
Vandaag de maatschappij (TVCablenet/Voo) gecontacteerd. Die dachten dat er iets aan de instellingen was gewijzigd.
Twee weken geleden heb ik Windows 10 geïnstalleerd, een tiental dagen werkte Outlook zonder problemen. Ik heb zelf niets aan de instellingen gewijzigd.
Nu heb ik op een oude PC met Windows 7 Outlook opgestart en daar komen de mails wel binnen...
Dan de instellingen vergeleken.
Ik heb 2 accounts:
1. TVCablenet: alle instellingen identiek op beide PC's. Bij testen lukt het op de oude PC maar niet op de nieuwe.
2. GMail: op de functionerende Windows 7 Outlook staat als account type POP3, op de niet-functionerende IMAP (het is een keuzelijst waarin je niets kunt wijzigen). Bij testen lukt het op de oude PC maar niet op de nieuwe.
Wat is hier aan de hand en, belangrijker, hoe los ik dit probleem op?