Outlook haalt geen mail meer binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Berichten
472
Als ik Outlook (versie 5.5) opstart dan duurt het bijna 3 minuten voordat ik echt in Outlook ben, het inbellen gaat goed maar dan krijg ik telkesn de medling ''geef uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de volgende server'' (daaronder staat dus de gebruikersnaam+wachtwoord, dat is allemaal goed), ik klik op OK maar daarna verschijnt de melding weer.
Ook na opnieuw Outlook opnieuw te hebben opgestart en de computer zelfs tig keer te hebben opgestart blijft ik de melding houden.
Als ik dan op Annuleren druk dan krijg ik de volgende melding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.12move.nl', Server: 'pop3.12move.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] invalid user or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

(de server is 12move)

De Outlook werkt dus enorm traag nu, wat kan het probleem zijn, weet iemand een oplossing?
 
Overigens: het verzenden van mail gaat dus wel goed, alleen het opstarten gaat dus vreselijk langzaam...maar ik ga eerst contact opnemen met de provider. (voor de juiste gegevens...want volgensmij klopt het niet allemaal)

Jullie horen snel weer wat van me als ik nieuws heb.
 
Wacht, ik denk dat ik het al weet: op de pagina die Bennie me gaf staat dit:

This behavior can occur after you uninstall an earlier version of McAfee VirusScan and then install a new version. You cannot remove files that are in use until you restart the computer. If you do not restart the computer after you uninstall the earlier version of McAfee VirusScan, certain .dll files, which the newer version installs, are removed when you restart the computer. For more information on this issue, see the Product KnowledgeCenter at the McAfee Web site:

Ik heb inderdaad McAfee eraf gegooid en een nieuwe virusscanner erop gegooid...
Er staat nu niets meer van McAfee op, wat kan ik dan het beste doen gezien de tekst die hierboven staat, als dat de oorzaak dan is...??
 
Ik zou eens beginnen met het terugzetten van Imagehlp.dll-bestand. Instructies op de site van Microsoft.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan