outlook haalt geen post binnen + raar verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Een vriendin van mij krijgt haar post niet binnen via outlook. Een andere vriendin had het zelfde probleem en is met de computer naar de computershop geweest en daar vertelden ze haar dat het niet binnenhalen van de mail lag aan het feit dat ze een illegale versie had van Windows XP. Microsoft zou via outlook kunnen zien of je een legale of illegale versie hebt van XP. Nu zoek ik niet zozeer naar de oplossing van de niet afgeleverde emails maar meer naar een bevestiging van dat microsoft verhaal.
Wie kan me het verhaal bevestigen en/of ontkennen.

Erik
 
raar, ik heb voor mn vader ook illegale windows geïnstaleerd, en die kan wel z'n post binnen halen;)
 
Lijkt mij heel sterk of het aan de legale of ilegale versie ligt.
Geeft outlook geen foutmelding?
Zijn je accountinstellingen wel correct ingesteld?
 
domste opmerking van het computerbedrijf.
heeft helemaal niks met xp te maken.
 
Een vriendin van mij krijgt haar post niet binnen via outlook. Een andere vriendin had het zelfde probleem en is met de computer naar de computershop geweest en daar vertelden ze haar dat het niet binnenhalen van de mail lag aan het feit dat ze een illegale versie had van Windows XP. Microsoft zou via outlook kunnen zien of je een legale of illegale versie hebt van XP. Nu zoek ik niet zozeer naar de oplossing van de niet afgeleverde emails maar meer naar een bevestiging van dat microsoft verhaal.
Wie kan me het verhaal bevestigen en/of ontkennen.

Erik

1. Je hebt validatie nodig voor Office, het kan zijn dat bij illegale de functies worden geblokkeerd
2. Verzenden/Ontvangen start niet automatisch op
 
Dat vergeet ik altijd te vermelden het gaat in beide gevallen om outlook expres
 
Vraag verplaatst van outlook naar outlook express
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan