Outlook helemaal leg na herstulpunt dag te voren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkur1201

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
33
Hallo,

Omdat mijn computer bij het opstarten vreemd ging doen (virus?) heb ik een herstelpunt van de vorige dag genomen en deze uitgevoerd.
Alles werkte en heb ook direct een uitgebreide scan gemaakt met mijn virusscanner.

Wat wel heel vervelend was is dat Outlook helemaal leeg was na dit herstelpunt. D.w.z. geen enkel account meer. Voor de timebeing heb ik deze weer handmatig toegevoegd maar nu staan mijn inboxen vol met mails terwijl ik onlangs alles had opgeschoond en in mappen had gedaan.
Ook is me opgevallen dat alle e-mailadressen die ik eerder heb gebruikt zodra ik een nieuwe e-mail stuur zijn verdwenen.

Ik heb geprobeerd het archief te importeren in de hoop dat alle oude "instellingen" weer terug zouden komen maar dit was niet het geval.

Wie oh wie kan me hiermee helpen ......
 
Klinkt (eerlijk gezegd) als iets heel anders dan het terugzetten van een herstelpunt. Bijv. is (als ik je beschrijving zo hoor) het .PST bestand verwijderd (of een nieuwe aangemaakt), je hele Outlook profiel verwijderd etc.
Enige wat ik me daarbij kan voorstellen (zo op afstand) is dat je nu op een geheel nieuw/ander Windows- account inlogt dan gisteren, dus op een account waar niets was m.b.t. Outlookprofiel, Outlook gegevensbestand(en) etc.

Verder krijg ik sterk het idee dat je geen POP3 of Exchange mail-accounts gebruikt maar IMAP mail-accounts. Dat is altijd een stuk 'ingewikkelder' m.b.t. mappen dan POP3/Exchange mail-accounts.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan