Outlook i.p.v. Live Mail ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockweiler

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
50
Heb nieuwe laptop gekocht en deze draait op Windows 7, dan heb je dus standaard Live mail, maar ik was heel tevreden met Outlook op mijn oude laptop met XP... nu mijn vraag, kan Outlook (XP versie) ook geplaatst worden op een pc met Windows 7? en hoe doe ik dit?
m.v.g. Rockweiler
 
Zeer verwarrend dat Outlook en Outlook Express...
Maar goed, dan maar een Office pakket kopen of downloaden waar Outlook wel op zit!
Ik vind dat Live Mail echt helemaal nix (mijn mening)

bedankt voor je antwoord Example5
gr. Rockweiler
 
waarschijnlijk is het outlook in een office pakket wel anders dan de versie die je gewend bent, maar succes in ieder geval
 
Outlook.com is helemaal nieuw sinds kort. Klik

Het vervangt o.a. windows live Mail.

en of hier rechtstreeks. klik

En ook leuk is deze als je die allemaal hebt connections. klik
 
Laatst bewerkt:
Zoals je hier kunt lezen wordt Office XP sinds 2011 niet meer ondersteund door Microsoft. Om die reden raad ik je ten zeerste af om deze versie op je nieuwe pc te installeren.

Vanzelfsprekend kun je een nieuwere versie van Office, dan wel Outlook, aanschaffen (versie 2010), die je kunt gebruiken op je nieuwe pc.

Zeer verwarrend dat Outlook en Outlook Express...
Dat valt wel mee hoor. Outlook is een applicatie die sinds jaar en dag bij Microsoft Office zit opgenomen.
Outlook Express is een applicatie die bij Internet Explorer 6 (en enkele eerdere edities) werd meegeleverd.

Outlook is veel uitgebreider dan Outlook Express. Outlook is betaald, Outlook Express was gratis.

Ik vind dat Live Mail echt helemaal nix (mijn mening)
Waarom niet? Het is de opvolger van Outlook Express, vagelijk geënt op Outlook, en biedt ondersteuning voor tal van moderne e-mailwensen.
'Helemaal niets' is niet bijzonder informatief.

Outlook.com is helemaal nieuw sinds kort. Klik

Het vervangt o.a. windows live Mail.
Onjuist. Outlook.com is de vervanger van Windows Live Hotmail. Windows Live Hotmail staat los van Windows Live Mail.
 
Laatst bewerkt:
Oh met nieuw bedoelde ik net nieuw per 1 augustus 2012 zeg maar. En het is de opvolger voor hotmail. Klik hier.

Lees daarbij de mogelijkheden die je hebt met het oog op de toekomst. :D
 
@manamana

ik weet uberhaupt niet waarom je dit post want het is compleet irrelevant... de vraagsteller vraag een alternatief voor de SOFTWARE outlook express, en niet een gratis webmail dienst.
 
Ik zou geen office kopen. Live mail is namelijk een uitgeklede outlook. Als je dit al niks vind zou ik eerst een trial versie bij microsoft downloaden. Kun je je eigen mening vormen voordat je geld uitgeeft.
 
Als je dit al niks vind zou ik eerst een trial versie bij microsoft downloaden. Kun je je eigen mening vormen voordat je geld uitgeeft.
Daar sluit ik bij mij aan. Je kunt dit dan gratis uitproberen en alsnog later aanschaffen als het bevalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan