Outlook maakt bijlagen onschadelijk!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Ik heb een probleem met Outlook Express: als ik mijn berichten binnenhaal, krijg ik bij sommige een melding: "Outlook heeft de onveilige bijlagen ontoegankelijk gemaakt". Terwijl het gewone bijlagen betreft waar niks mis mee is (JPG- of Word-bestanden bijvoorbeeld). Als ik mijn mail via webmail bekijk, kan ik ze wel gewoon openen. Wie weet wat dit is en hoe ik het uit kan zetten? :confused:

Open OE/Extra/Opties, tabblad Beveiliging, haal vinkje weg bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan". Klik vervolgens op toepassen

Dit had ik idd al gedaan, maar heeft niet het gewenste effect gehad. Mijn bijlages worden nog steeds "opgegeten" door OE.... :(

Zoals M@ario het beschrijft moet het werken. Zijn je bijlagen grijs van kleur of zie je ze helemaal niet?

Ik neem aan nadat je het vinkje hebt weggehaald dat je al een keer opnieuw opgestart hebt? Soms wil dat ook helpen.

Je hebt je vraag trouwens in de verkeerde sectie geplaatst. Het gaat over Outlook express en je vraag staat in Microsoft outlook.

Bij deze verplaatst naar de juiste sectie.

Ik zie wel een paperclip, maar geen bijlagen. Maar ik ga van 't weekend (ik zit er nu niet achter) nog wel een keer proberen het vinkje weg te halen en daarna volledig te herstarten.

Sorry dat ie verkeerd stond. Ik bedacht me tijdens het intikken van de vraag dat er OE op die PC stond ipv Outlook... :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan