outlook mail op twee pc's niet verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Heb op twee pc's outlook 2007 in gebruik. Wanneer ik de mail op een van de pc's heb binnengehaald krijg ik die niet meer op de andere pc te zien. Voorheen met het oude outlookprogramma kon je de mail zo instellen dat alles op de server bleef en je dus op beide pc's de mail kon lezen. In outlook van office 2007 kan ik de instelling nergens vinden.
Wie weet hoe je dat in office 2007 outlook kan instellen????
grts.,

henk sr
 
Heb op twee pc's outlook 2007 in gebruik. Wanneer ik de mail op een van de pc's heb binnengehaald krijg ik die niet meer op de andere pc te zien. Voorheen met het oude outlookprogramma kon je de mail zo instellen dat alles op de server bleef en je dus op beide pc's de mail kon lezen. In outlook van office 2007 kan ik de instelling nergens vinden.
Wie weet hoe je dat in office 2007 outlook kan instellen????
grts.,

henk sr

Dit stel je in per account
Menu: Extra > Accountinstellingen
Dubbelklik op de account waarvan je de mail op de server wilt laten.
Klik op 'Meer instellingen' en tenslotten op het tabblad 'Geavanceerd'
Plaats hier het 'bewuste' vinkje ......
 
Hardstikke bedankt voor jullie hulp.

grts.,

henk sr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan