Outlook mail verdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjis

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Berichten
159
Ik heb een mailadres info@aaa.nl (bijv) dat ik zelf op de server ophaal. Nu wil ik een mailadres erbij hebben bijv. janssen@aaa.nl Deze mail moet op een andere computer terechtkomen. Ik heb ooit eens een verhaal gehoord dat dit via Outlook 2000 in te stellen is dat alle mail met info@... bij mij blijft en dat janssen@.... naar een andere terminal gaat. Wie weet of dit klopt en hoe moet ik dit dan instellen.

(Ik weet dat ik dit ook via de provider kan regelen maar dan moet ik een veel duurder pakket aanschaffen.)
 
mijn eerste spontane reactie luidt:

waarom niet het Janssen account op die andere machine ingesteld ? De mail komt dan prima binnen......... (op die andere computer........)
 
Mail

Ik zit nu bij een bedrijf in en zit dus op hun netwerk. Ze hebben geen mailserver. Ik weet niet of dit verandering in je gedachten brangt want daar is mijn kennis te gering voor.
Mocht het geen verandering in je gedachten brengen zal ik het zeker proberen en dank je alvast voor je reactie.
 
wat ik eigenlijk bedoelde was gewoon het aanmaken van het janssen account op de pc waar je de mail wilt ontvangen.............. (Niet wetende dat DAT een bedrijfs (server) omgeving betrof.)

Mijn kennis gaat helaas niet zover dat ik in jouw situatie het antwoord weet. Sorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan