outlook mails voorlopig stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

macguy

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2015
outlook mails voor voorlopig stoppen voor kamp van die datum tot die datum

Hallo Macguy.

Dat gaat niet, althans dat denk ik. Je kunt misschien wel offline werken. En als je alles hebt gesynchroniseerd is het naar mijn bescheiden mening een nog groter probleem.

En/of misschien de controle functie uitschakelen zodat er niets meer binnen komt.
Ik weet niet of dit bij jou outlook gaat want er zijn er heel veel van van die outlook programma's.
Ik weet dus ook niet om welke outlook het gaat. Hopelijk heb je er wat aan. Beter weet ik het ook niet.

Laatst bewerkt:
Soms gaan dingen boven mijn pet, dit is er één van......................

@macguy : maak in Outlook een regel aan en neem in die regel op dat berichten waarin de letter e voorkomt, direct verwijderd moeten worden. Gegarandeerd dat je 0 mails hebt als je terug bent van ..................

Maar ik snap je 'probleem' niet helemaal. Wat boeit 't dat je 1, 2 of 200.000 mails krijgt als je weg bent? Als je terugkomt selecteer je de hele handel, drukt op DEL en weg zijn ze. Dat kost nog geen 5 seconden.
Vooraf heb je dan ook nog even de kans om die ene mail te lezen die WEL belangrijk is..............

Laatst bewerkt:
Maar dan verwijderen naar de prullenbak. :d Het is wel een leuke vraag. :D

Ja soms hoort dat er ook bij. Ik probeer altijd de zin ervan in te zien. :D

Maar dan verwijderen naar de prullenbak. :d Het is wel een leuke vraag. :D
Als aanvulling op het bericht van manamana : idd. daarna even naar de 'map' verwijderd en nogmaals de hele handel selecteren en op DEL drukken. (kost in totaal dus 2 x 5 seconden) Een topic hieromtrent openen kostte meer tijd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan