Outlook-map dubbel in mappenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnevdD

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo
Ik krijg bij Outlook in mijn mappenlijst drie maal de gegevens uit mijn outlook.pst bestand te zien. ls of het drie verschillende bestanden zijn.
Ik kan geen van die drie "mappen" sluiten en de ontvangen post en zo loopt helemaal gelijk. Ik zie ook driemaal de contactpersonen. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom er niet van af. Bij overgang van XP naar Vista (easytransfer) verhuisde het probeem gewoon mee. Ook verwijderen van Outlook en opnieuw installeren heeft niets geholpen. Ik ben er ook niet in geslaagd om Outlook echt helemaal te verwijderen.

Heeft iemand een idee?

Vast bedankt,
Anne

Ik ben er ook niet in geslaagd om Outlook echt helemaal te verwijderen.

Waarom niet? Krijg je een foutmelding? Zoja: welke?

Ik kan geen van die drie "mappen" sluiten en de ontvangen post en zo loopt helemaal gelijk.

Welke versie Outlook gebruik je?

Als je kijkt bij de eigenschappen van de persoonlijke mappen, zijn het dan inderdaad dezelfde?

Geen foutmelding, maar de menu optie "outlook sluiten" is grijs. (outlook is de naam van de map)

Welke versie Outlook gebruik je?

ik gebruik Outlook 2003.

Als je kijkt bij de eigenschappen van de persoonlijke mappen, zijn het dan inderdaad dezelfde?

Ja, in de eigenschappen wordt naar dezelfde bestandsnaam verwezen.

Weet iemand wat ik verder moet doen?

Behalve een vraag om meer gegevens heeft mijn vraag geen reacties opgeleverd.
Ik hoop dat er toch nog wel iemand is die weet hoe ik die overbodige en lastige extra "mappen" kan verwijderen.

Backup eens je .PST bestand en verwijder je huidige Outlook profiel. Start dan Outlook opnieuw op en laat een nieuw profiel aanmaken. Importeer je gebackupte .PST in de nieuwe .PST.

Hartelijk dank. Dit is de oplossing.
Met het nieuwe profiel gaat alles weer goed.

Perfect! Graag gedaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan