Outlook met exchange server werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

koozie<3

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
198
Hallo,

Ik heb outlook geinstalleerd en geconfigureerd met een exchange server van mn werk/stage. dit werkt niet (stom had dat moeten weten want werkt niet met paar letters en cijfers van buitenaf)..Nu heb ik outlook opnieuw geinstalleerd maar nu blijftie om die exchange server vragen..ik krijg niks anders meer ingesteld..bagger :confused:

hoe kan ik dit oplossen??

Alvast Gegroet!:thumb:
 
Wil je een serieus antwoord krijgen van een van de leden zou je denk ik wel een goed passende titel moeten plaatsen...
vind dit niet echt humor...
 
Inderdaad daarom titel aangepast. Als je wil opvallen dan doe je dat maar op een andere manier.
 
Je zou je outlook profiel kunnen verwijderen en daarna weer outlook opstarten. Doe dit alleen als je het net voor het eerst gebruikt en er dus geen belangrijke mails in staan!

Verwijder de map C:\Documents and Settings\*jegebruikersnaam*\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook, daarna zou outlook weer schoon moeten opstarten.
 
oke ik snap het..sorry voor de naam.
Zal in het vervolg normale topic namen gebruiken :thumb:

Ik ga het probere :)

Toch bedankt voor de racties :thumb:

groetjes

helaas het werkt toch niet..ik gebruik wel gewoon mijn normale mail.
Alsnog bedankt voor de reacties, en ik zal niet meer van die rare topic namen gebruiken!

Latorrr
 
Laatst bewerkt:
Ga naar Opties -> tabblad E-mailservices -> klik op "E-mailondersteuning opnieuw configureren".
Je kunt dan kiezen voor Alleen Internet, en dan heb je geen gedoe meer met Exchangeserver configuratie etc.

Let erop dat je wellicht de Outlook/Office installatiecd hierbij nodig gaat hebben.

We horen wel of het je gelukt is.

Tijs.
 
tabblad opties is ge-disabled :confused:

Deze office versie komt van mijn school af.
Zullen ze daar wel aangepast hebben gok ik zo..
Ik pak wel office 2003 die hebben we nog origineel.

Alsnog bedankt voor de reacties en nogmaals excuses voor de rare naam.


Groeten:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan