outlook met vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb een nieuwe pc met vista erop. op mijn oude pc draait een officepakket uit 2000 of zoiets (al wat ouder dus), het is een professional pakket.
ik heb dit ook op de nieuwe pc met vista gezet. ik wilde eerst gaan werken met windows mail van vista maar dat mist allerlei specificaties waardoor het minder interessant voor mij is.
ik zag toen dat outlook ook in het pakket zat. goede raad is niet duur en ik besloot om daarmee te gaan werken. ik maakte het bestand outlook.pst, dus een backup. maar nu komt de vraag waar en hoe kan ik deze info kwijt. ik vind nergens aanknopingspunten.
wie weet hier meer van?
groet
hein

Hoi,

Niet doen!!!!
Alleen Outlook2003 en later werken goed onder Vista.
Dus: óf een nieuwere versie van MsOffice(Outlook) aanschaffen, of toch maar werken met Windows Mail.
.... wat mis je er trouwens aan?

niet doen? waarom niet

waarom werken oudere versies niet? heb jij enig idee?
wat ik mis is de mogelijkheid van uitgesteld verzenden.

nu ik je toch spreek: als ik dan toch besluit om met het vista-product door te gaan, kan ik dan wel makkelijk outlook-pst importeren?
dank zover en ik wacht met belangstelling af
groet
hein

Vertel nou eens duidelijk: heb je een nieuwe versie van OUtlook of MsOffice op de nieuwe pc staan, of MsOffice (of Outlook) 2000?
Volgens mij begrijp je er niets van ......

ik begrijp het dus echt niet. maar op de vraag van de vorige reactie-gever kan ik melden dat ik office-2000 op de xp-computer heb staan.
dus als de eerste schrijver gelijk heeft, moet ik niet proberen dat aan de praat te krijgen op de nieuwe pc (met vista).
maar de vraaag BLIJFT: hoe krijg ik outlook-pst geimporteerd in het mailprogramma dat bij vista hoort...

ik hoor graag
groet
hein

dat officepakket heb ik dus ook gekopieerd op de nieuwe vista pc....

ik heb het pakket dus ook gekopieerd naar vista. maar de vraag is:

werkt outlook dan wel? tenminste een persoon heeft het afgeraden. gebruik jij outlook van office20000?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan